  • 31. Data: 2004-06-04 12:23:13
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Oczywiste, ale on sie ciągle nie zadeklarowal co popisal w tej umowie.
    > Nie powiedział wprost czy ma wpisana kwot brutto czy netto.
    >
    > Jeżeli to kwota bruto to nie ma o co pyszczyć.

    W tym wypadku bedzie problem z interpretacja. Kwota brutto to netto + VAT.
    Tutaj VATu nie ma, wiec nie wiem czy mozemy w ogole mowic o kwocie brutto.
    Inna sprawa, ze o ile mi wiadomo, w cenniku musi byc podana informacja ile
    tego podatku jest naliczone. O ile cene netto ustala UPC, to VAT jest
    ustalony odgornie i UPC nic do tego, a to oznacza, ze w tym przypadku cena
    netto sie zmienia i wtedy UPC musi powiadomic klientow o zmianach w cenniku.
    --
    Olleo

  • 32. Data: 2004-06-04 14:29:31
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    scream wrote:
    > gdyby vat wzrósł do 22%, to UPC musiałoby mi przesłać aneks do umowy,
    > jako że godziłem sie na 148,6 pln + vat

    Jak to aneks??? Skoro godziłeś się na 148,6+vat, to rachunek 148,6 +
    22% VAT = 181,2 byłby w pełni zgodny z umową.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 33. Data: 2004-06-04 15:36:34
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Skoro jest napisane 148,60 + VAT bez podania stawki to znaczy że
    > zgadzasz się na KAŻDĄ aktualna w danej chwili stawkę VAT i provider nic
    > nie musi zmieniać.

    A przy obecnych przepisach dot. VAT zaplacic ma 148,60 , tymczasem placi
    179.
    --
    Olleo

  • 34. Data: 2004-06-04 18:34:32
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:
    > Wstydzisz się?

    musze ja najpierw znalesc
    ale obiecuje ze do tematu wróce

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2004-06-04 18:54:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > musze ja najpierw znalesc
    > ale obiecuje ze do tematu wróce

    To tu sie ludzie wysilają żeby Ci wytłumaczyć a Tobie się nawet nie
    chciało wyciągnąc umowy?
    Czyli wrzeszczysz że łamia umowę ale umowy nie znasz?

    No prosze pana, tak sie nie robi.
    To już czyste pieniactwo.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk