  • 11. Data: 2004-06-02 18:16:11
    Temat: Re: UPC wyłudza "vat" za internet!
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Marek Świtała napisał:
    > A powaznie: jak mniemam powyższy post to był test, na zasadzie "czy ktoś
    > mnie sprostuje". Bo jak nie to proponuje nie pisać więcej rzeczy cokolwiek
    > niesprawdzonych...

    czy mógłbyś się wypowiedzieć na temat poruszony przeze mnie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2004-06-02 19:43:37
    Od: "clint" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > {}c...@w...pl news:c9kk19$smm$1@sunfire.man.olsztyn.pl

    > Bo robi dumping i jak zostanie sama na rynku to interent bedzie po 500/mc
    > za najtansze lacze.

    To ja do tego czasu biorę najtańsze, czyli tepse.
    A inni niech mnie sponsorują wybierając droższych
    providerów.

    Pozdrawiam,
    clint

  • 13. Data: 2004-06-02 20:03:46
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@w...pl news:c9lal4$d75$1@olsztyn.ols.vectranet.pl

    > To ja do tego czasu biorę najtańsze, czyli tepse.

    I tak wlanie jednostki nie myslace perspektywicznie znikaja z srodowiska ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-06-02 22:01:38
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam
    [...
    > I tak wlanie jednostki nie myslace perspektywicznie znikaja z srodowiska
    ;)
    ...]
    czyli w/g Ciebie myslacego zapewne w pelni perspektywicznie powinienem
    placic wiecej innym operatorom aby zrobic na zlosc tepsie i utrzymywac jej
    konkurencje. No to chyba nie o to chodzi i nie wymusi sie takich rzeczy na
    ludziach. Jesli w sklepie pod domem mleko kosztuje 3 zl a w
    hipersuperextramarkecie to samo 1,8 zl no to wybacz ale ja kupie to tansze.

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---
    Virus Free.

  • 15. Data: 2004-06-03 05:26:26
    Od: kuba <l...@f...internet.pl>

    scream wrote:

    zgadzam sie z toba. nie podpisywalem umowy z urzedem skarbowym na wysokosc
    podatku, tylko z firma upc. skladalem reklamacje, ale upc traktuje mnie jak
    debila, odpisujac, ze np:
    "Pragnę przypomnieć że wysokość opłaty abonamentowej nie uległa zmianie."
    lub podając definicje Klienta.

    co mnie interesuje, ze na internet jest zwolnienie z vat, a nie 0%? jestem
    koncowym klientem, i nie interesuja mnie rozliczenia upc z urzedem
    skarbowym. jesli koszty im rosna, to niech renegocjuja umowe. stoje na
    stanowisku iz dopuscili sie jednostronnej zmiany umowy.

    strasznie mnie mierzi takie traktowanie, zamierzam skierowac doniesienie do
    prokuratury, skarge do uokik i byc moze napisac do jakiegos radia, czy
    gazety.

    wiec teraz - prosze, zeby ktos kompetenty ocenil nasze (tzn screama i moje)
    stanowisko.
    scream - prosze o kontakt pod mejlem kubol_malpa_kormoran_kropa_net

    --
    pozdrawiam,
    kuba

  • 16. Data: 2004-06-03 05:57:11
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@w...pl news:c9linc$s7a$1@korweta.task.gda.pl

    > ludziach. Jesli w sklepie pod domem mleko kosztuje 3 zl a w
    > hipersuperextramarkecie to samo 1,8 zl no to wybacz ale ja kupie to
    > tansze.

    Wiem, niektorzy ida krok dalej i np. podczas wojny wspolapracuja z
    okupantem aby nieco zarobic i miec przywileje.

    Ja tak nie robie ani w wypadku wojny, ani w wypadku wojny z komunistycznym
    monopolem, no ale zalezy na ile ktos sie cenie i mysli. Wole placic teraz
    nieco wiecej a w przeyszlosci duuuzo mniej.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-06-03 06:04:24
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    kuba wrote:
    > urzedem skarbowym. jesli koszty im rosna, to niech renegocjuja umowe.
    > stoje na stanowisku iz dopuscili sie jednostronnej zmiany umowy.

    No właśnie - a co dokładnie było w umowie którą podpisaliście - cena
    netto czy cena brutto?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 18. Data: 2004-06-03 06:34:39
    Od: kuba <l...@f...internet.pl>

    Artur Orlowski wrote:

    > No właśnie - a co dokładnie było w umowie którą podpisaliście - cena
    > netto czy cena brutto?
    dokladnie to jest:
    "klient jest zobowiazany do (...) uiszczania oplat przewidzianych
    umowa abonencka (1), regulaminem (2) i cennikiem (3)"
    w 1 i 2 nie ma ani slowa o platnosciach.
    cennik zas jest to: "cennik oznacza aktualnie obowiazujace u operatora
    zestawienie cen za uslugi swiadczone przez operatora uslugi
    telekomunikacyjne oraz innych oplat zwiazanych z tymi uslugami"

    --
    pozdrawiam,
    kuba

  • 19. Data: 2004-06-03 06:49:56
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    kuba wrote:
    > cennik zas jest to: "cennik oznacza aktualnie obowiazujace u
    > operatora zestawienie cen za uslugi swiadczone przez operatora uslugi
    > telekomunikacyjne oraz innych oplat zwiazanych z tymi uslugami"

    Ja tu nie widzę złamania umowy. Zmienił się po prostu cennik. I
    operator miał prawo to zrobić.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 20. Data: 2004-06-03 07:47:09
    Od: kuba <l...@f...internet.pl>

    Artur Orlowski wrote:

    > Ja tu nie widzę złamania umowy. Zmienił się po prostu cennik. I
    > operator miał prawo to zrobić.
    nie no, bez kitu. takiej umowy bym nie podpisal. cennik jest integralna
    czescia umowy abonenckiej. a odnosnie zmian w cenniku stoi:
    "operator jest zobowiazany powiadomisc klienta o zmianie cennika z
    wyprzedzeniem co najmniej jeden okres rozliczeniowy (...)"
    nie jest obowiazkiem informowanie o rezygnacji z pobierania czesci oplat.
    w umowie jest tez napisane, ze w razie nie wyrazenia zgody na nowe warunki
    nalezy zlozyc pisemne oswiadczenie. tymczasem nastapil wzrost cen BEZ
    informowania klientow.

    --
    pozdrawiam,
    kuba