  • 101. Data: 2021-10-11 15:07:55
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 14:29:18 +0200, J.F napisał(a):

    > Szczepionka nas uchroni

    Skoro zaszczepiła się połowa, a stanowią około procenta zmarłych, to
    chroni, tyle że z czasem słabiej.

    > ludzie posiadaja dosc spora naturalna odpornosc na tego
    > wirusa, bo smiertelnosc to jakies 1%

    Wolę, żeby ta teoria tudzież naturalna odporność była testowana na Robercie
    Policmajstrze, a nie na mnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2021-10-11 16:19:33
    Od: jureq <j...@n...no>

    Ciekawe jak to sie układało w poszczególnych latach, Nie byłbym ździwiony
    gdyby we Francji gwałtowny wzrost nastąpił tak po roku 1965. Bo to
    właśnie wtedy zwyciężyło tam przekonanie, że w dziedzinie seksu wolno
    wszystko. Więc wielu księży i katolików świeckich mogło w to też uwierzyć.

  • 103. Data: 2021-10-11 16:20:52
    Temat: Re: Bo ci geje w sutannach to zakała WSZYSTKICH narodów ;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 10:26, J.F pisze:
    > No jakos tak to wyglada - pamietasz niedawny watek z kamerami
    > osobistymi? Wozili policjanci dziewczyne po okolicy i szukali
    > pierwszego lepszego.
    > Nawet jej wczesniej nie spytali, jak wygladal.
    > Ot tak, zeby zweryfikowac, czy sie szczegoly zgadzaja - mowila, ze
    > wysoki, a tu wskazuje kurdupla.
    > No ale to nie byl gwalt, to moze tak mozna ...

    Nawet nie wiem, o0 czym Ty piszesz.

    > No to co to rozporzadzenie pisze?

    Wyłączyli Ci Internet?

    > Kobieta sie zglasza "na policje", dyzurny mowi, ze ma zadzwonic
    > na 112, i co dalej?

    I dalej pije kawę, albo je śniadanie :-) Czeka, jak na to 112 zadzwoni i
    dostanie formatkę :-)

    > Policjanci cos z nia rozmawiaja, czy od razu dyzurnego prokuratora
    > wzywaja, a ten bez przesluchania zleca badania odpowiednie ?

    Gdzie widzisz tam przesłuchującego prokuratora? On tam może być obecny,
    a nie przesłuchiwać.

    --
    Robert Tomasik

  • 104. Data: 2021-10-11 16:21:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 11:21, Olin pisze:
    > A jaki procent chorujących stanowią zaszczepieni?

    Nie mam zielonego pojęcia. Prasa podobno kłamie. Służba zdrowia i
    Minister też. Szklana kula zaparował.

    --
    Robert Tomasik

  • 105. Data: 2021-10-11 16:32:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 15:07:55 +0200, Olin wrote:
    > Skoro zaszczepiła się połowa, a stanowią około procenta zmarłych, to
    > chroni, tyle że z czasem słabiej.

    i omijasz starannie, ze teraz przybywa 168 zmarlych sumarycznie
    tygodniowo, w tym 40 wsrod zaszczepionych.

    i jakby tak sie utrzymalo przez np 100 tygodni,
    to do "39782 zgony od poczatku szczepien, 759 wsrod w pelni
    zaszczepionych" doszloby jesze 16800 i 4000, dajac
    ok 56 tys zmarlych ogolem, i 4759 wsrod zaszczepionych.

    A to juz nie bedzie okolo jednego procenta, tylko blizej 10%.

    No dobra - obecna fala raczej nie potrwa 100 tygodni, tylko pewnie 10,
    ale ciekawe, jaka bedzie smiertelnosc w szczycie.

    Bo mi na razie ten wzrost niepokojaco przypomina ten sprzed roku
    https://covid19.who.int/region/euro/country/pl

    Pod koniec wrzesnia 2020 tez bylo malo ... obym sie mylil.

    > Wolę, żeby ta teoria tudzież naturalna odporność była testowana na Robercie
    > Policmajstrze, a nie na mnie.

    No ba - kazdy by tak wolal, ale taki wniosek ze statystyk
    przedszczepionkowych.

    J.

  • 106. Data: 2021-10-11 16:43:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 16:20:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nawet nie wiem, o0 czym Ty piszesz.

    A byla tu omawiana taka sprawa, jak to dziewczyna poczula sie
    zaatakowana, wiec policjanci zapakowali do "suki", rozpoczeli objazd
    okolicy w celu poszukania napastnika, tylko sie jakos niepochlebnie
    odzywali do niej, a kamery mundurowe nic nie zarejestrowaly,
    bo sie baterie rozladowaly, bo to podobno juz 12-ta godzina sluzby.

> [...]
    > dostanie formatkę :-)

    > Gdzie widzisz tam przesłuchującego prokuratora? On tam może być obecny,

    Ale kto prowadzi sledztwo w sprawie o gwalt ?

    J.

  • 107. Data: 2021-10-11 16:44:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 11 Oct 2021 14:19:33 GMT, jureq wrote:
> [...]
    > właśnie wtedy zwyciężyło tam przekonanie, że w dziedzinie seksu wolno
    > wszystko. Więc wielu księży i katolików świeckich mogło w to też uwierzyć.

    A teraz czuja sie skrzywdzeni ?

    J.

  • 108. Data: 2021-10-11 16:48:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > ok 56 tys zmarlych ogolem, i 4759 wsrod zaszczepionych.
    >
    > A to juz nie bedzie okolo jednego procenta, tylko blizej 10%.

    W perspektywie "do końca tego sezonu grypowego" najprawdopodobniej:
    a) skuteczność zaszczepienia będzie spadać przeciw obecnym wariantom kowid
    b) pojawią się nowe warianty kowid
    => skuteczność zaczepienia spadnie z pewnością, możemy tylko obstawiać
    jak bardzo pomiędzy "wyraźnie więcej niż trochę" a "bardzo znacząco"

    Zresztą w perspektywie *następnego* sezonu grypowego będą już praktyczne
    dane na temat skuteczności szczepień na kowid zależnie od procentu
    zaszczepionej populacji. Ja się nie spodziewam iż wyjdzie że Olin
    ma całkowitą racje, to że wyjdzie że ma "w dużej większości" rację
    jest całkiem możliwe.

    Pożyjemy, SAMI zobaczymy.

    A mówiąc cynicznie: teraz wychodzą konsekwencje zbawiania Europy
    szczepionkami na Ukraińską Świńską Grypę, konsekwencję w
    "niedoborze" zaufania.

    --
    A. Filip

  • 109. Data: 2021-10-11 19:04:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 16:43, J.F pisze:
    > Ale kto prowadzi sledztwo w sprawie o gwalt ?

    Prokurator. Co nie oznacza, ze przesłuchuje świadków. Prokurator
    oczywiście świadków przeważnie przesłuchiwać może (są wyjątki - choćby
    tu omawiany), ale przeważnie robi to Policja na zlecenie Prokuratora,
    chyba że sama prowadzi postępowanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2021-10-12 01:18:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Albo takie osoby szukają bliższego kontaktu z księdzem, który może
    > zostać odebrany jako niewłaściwe kontakty. Tak ogólnie, to z tych danych
    > można dowolny wniosek wyciągnąć.

    Tyle, że w zasadzie nikt sie nie czepia tego, że ksiądz wziął dziecko na
    kolana czy przytulił, a, że najwyraźniej nie na tym się takie czynności
    kończyły.

    --
    Marcin