  • 31. Data: 2010-03-16 13:14:37
    Temat: Re: Totalitaryzm wladzy
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 16.03.2010, niusy.pl <o...@o...op.invalid> wroted:

    > No to tak samo jest polski, prawda?

    Nie, nie tak samo.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 32. Data: 2010-03-16 13:45:56
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy to państwo broni idiotów policjantów
    > Jak się dało idiotce urzędniczce

    Możesz zdradzić jaką grupę idiotów ty reprezentujesz tutaj??

    > Nie likwidować, wybić te zęby które państwo wykorzystuje
    > do gryzienia własnych obywateli.

    Obywatele to m.in. policjanci, urzędnicy i inni idioci. I większość z nich
    uważa inaczej niż ty (idioto) ;)

  • 33. Data: 2010-03-16 14:03:17
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    niusy.pl napisał:

    > Ale czemu konkretnie ich mają ścigać (a Ciebie nie) ?

    Bo takie chujowe prawo stworzyli.
    A mnie za co?

  • 34. Data: 2010-03-16 14:38:06
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 14:45, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Możesz zdradzić jaką grupę idiotów ty reprezentujesz tutaj??

    Mogę zdradzić jaką grupę idiotów Ty reprezentujesz.

    > Obywatele to m.in. policjanci, urzędnicy i inni idioci. I większość z
    > nich uważa inaczej niż ty (idioto) ;)

    Miedzy innymi ale nie tylko. I dziwna praktyka wykazuje że
    jedna grupa obywateli ma dostęp to pewnych uprawnień a inny
    się tego notorycznie odmawia. Czy taki idiota znajdzie
    ładne wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje ?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-03-16 14:53:26
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@w...pl>

    > Nie, nie tak samo.

    No ja nie widzę różnicy i nie wiem o co Ci chodzi

  • 36. Data: 2010-03-16 14:58:24
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 16.03.2010, niusy.pl <o...@o...op.invalid> wroted:

    > No ja nie widzę różnicy i nie wiem o co Ci chodzi

    Nie widzisz różnicy między ściśle oddzielonym przez Wielki Firewall,
    filtrowanym na multum sposobów Chińskim Internetem, a otwartym
    Internetem reszty świata? Może to wobec tego ty masz problem ze
    wzrokiem.

    GS

  • 37. Data: 2010-03-16 16:01:41
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Mogę zdradzić jaką grupę idiotów Ty reprezentujesz.

    Sorki, mogłem się domyślić.

  • 38. Data: 2010-03-16 16:10:37
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 17:01, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Sorki, mogłem się domyślić.

    Wtedy nie reprezentował byś sporej grupy idiotów.
    No ale idiota sam na to nie wpadnie.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-03-17 10:25:17
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@w...pl>

    > Nie widzisz różnicy między ściśle oddzielonym przez Wielki Firewall,
    > filtrowanym na multum sposobów Chińskim Internetem, a otwartym
    > Internetem reszty świata?

    Subtelną widzę, ale nie widzę powodu by nie mówić o polskim internecie skoro
    jest pod kontrolą Polski i może być dokładnie tak samo kontrolowany albo
    inaczej z takim samym skutkiem.

    > Może to wobec tego ty masz problem ze
    > wzrokiem.

    Weź chłopie zacznij dyskutować a nie pier...ć

  • 40. Data: 2010-03-17 13:13:28
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    Dnia 17.03.2010 niusy.pl <o...@o...op.invalid> napisał/a:

    > Subtelną widzę, ale nie widzę powodu by nie mówić o polskim
    > internecie skoro jest pod kontrolą Polski i może być dokładnie
    > tak samo kontrolowany albo inaczej z takim samym skutkiem.

    Sorki kolego, ale różnica nie jest bynajmniej "subtelna", a "polski
    internet" możesz sobie co najwyżej potraktować jako np. "sieci
    polskich operatorów" co _nijak_ nie jest choćby zbliżone do sytuacji
    "chińskiego internetu". Rozmowa w tym momencie dotyczy -- uwaga,
    skup się -- swobody przepływu informacji _spoza_ "polskiego internetu"
    do odbiorców w Polsce. W tej chwili nie ma nawet technicznych możliwości
    kontrolowania tego "tak samo" czy "z takim samym skutkiem" jak
    w przypadku Chin, a cały problem dotyczy tego, czy w określonych
    przypadkach stosowanie tego typu technik do egzekwowania prawa
    w Internecie powinno być dopuszczalne.

    > Weź chłopie zacznij dyskutować a nie pier...ć

    Lekarzu, lecz się sam.

    GS