  • 1. Data: 2005-07-03 08:11:45
    Temat: To glupi wymysl babska czy prawo ? :///
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Sasiadka, z ktora mam na pienku jak dowiedziala sie ze mam kupic sobie psa
    oznajmila mi cos takiego, ze "na to musi sie zgodzic cala wspolnota w
    bloku". Zdurnialem i zglupialem ;) Babsko ma racje ? Jak sobie kupie
    chomika, to tez musze dyskutowac ze wspolnota...?

    Thx z gory, pozdro i milego dnia all.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2005-07-03 08:16:03
    Temat: Re: To glupi wymysl babska czy prawo ? :///
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:da86p7$9b9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    autorstwa niejakiego -+r-m-k+- wyjaśniam co następuje:

    > "na to musi sie zgodzic cala wspolnota w bloku"

    Nonsens. Powiedz kobiecie, że wspólnota może jej kazać ponocnicę trzymać
    w mieszkaniu.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-07-03 09:20:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    -+r-m-k+- napisał(a) :
> [...]
    > w bloku". Zdurnialem i zglupialem ;) Babsko ma racje ? Jak sobie kupie
    > chomika, to tez musze dyskutowac ze wspolnota...?

    Jako, że lubię sobie czasem zadrwić z głupoty ludzkiej, to
    podsunę Ci pewien pomysł. Zrób listę zatytułowaną "lista osób
    niezgadzających się na trzymanie psa u lokatora NN". Idź do tej
    sąsiadki, niech się wpisze jako pierwsza. Wspomnij, że od niej
    zaczynasz. Wyrzucasz tę kartkę do kosza i masz potem przez rok
    ubaw, jak ta pani zacznie się pytać sąsiadów, czy wyrazili zgodę
    na trzymanie u Ciebie psa:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 4. Data: 2005-07-03 13:41:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bloku". Zdurnialem i zglupialem ;) Babsko ma racje ? Jak sobie kupie
    > chomika, to tez musze dyskutowac ze wspolnota...?

    zabil bym ja smeichem

  • 5. Data: 2005-07-06 13:38:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    -+r-m-k+- wrote:

> [...]
    > bloku". Zdurnialem i zglupialem ;) Babsko ma racje ? Jak sobie kupie
    > chomika, to tez musze dyskutowac ze wspolnota...?

    A nie mieszkasz czasem na jakimś ogrodzonym osiedlu, na którym wszyscy
    właściciele mieszkań zadeklarowali przy kupowaniu mieszkania, że nie będą
    trzymać zwierząt?
    Justyna