  • 1. Data: 2005-07-03 08:35:12
    Temat: Odpis świadectwa maturlanego - czy można u notariusza?
    Od: "cArLoOs" <k...@p...wp.pl>

    Witam,

    Czy nie orientujecie się może, czy odpis świadectwa maturalnego można
    wykonać u notariusza i czy ma on taką samą 'moc' jak oryginalny odpis ze
    szkoły średniej? Bo musiałem się poddać - cały dom przetrząśnięty i nie mogę
    znaleźć oryginalnych ze szkoły, byłem w sekretariacie ale pani mi
    odpowiedziała że nie szkoła nie ma możliwości wystawić odpisu kolejnego.
    Byłbym wdzięczy za odp,

    Karol

  • 2. Data: 2005-07-03 08:51:01
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    cArLoOs w <da87vh$f6r$1@news.onet.pl> zeznal:
> [...]
    > znaleźć oryginalnych ze szkoły, byłem w sekretariacie ale pani mi
    > odpowiedziała że nie szkoła nie ma możliwości wystawić odpisu kolejnego.

    ja jak zgubilem swiadcetwo maturalne to po 2 latach poszedlem do
    sekretariatu i dostalem jeszcze jeden odpis

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 3. Data: 2005-07-03 10:49:49
    Od: "A.S." <f...@d...wszystkich.spamerow>

    Witam...
    Pani w sekretariacie może i się wydaje że nie, ale najpierw napisz podanie a
    nie "na gębę" bo lepiej wystraszyć gościa niż wypisywać potem kwity, poza
    tym jeśli w szkole nie pomogą to idź do kuratorium.. Miałem podobnie i
    najpierw też się nie dało, zadzwoniłem do kuratorium i tam poradzili żeby
    napisać pismo do dyrekcji szkoły, a jak odpiszą odmownie to wtedy do nich. W
    sekretariacie na gębę się nie dało, a na podanie już tak.
    Trwało to około 2 tygodni

    Pozdrawiam
    AS

  • 4. Data: 2005-07-03 20:43:47
    Od: "Joten" <213@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl>

    Użytkownik "A.S." <f...@d...wszystkich.spamerow> napisał w
    wiadomości news:da8fol$8h$1@news.onet.pl...

    > Trwało to około 2 tygodni

    Problem w tym, że rekrutacja na podstawie "Nowej Matury" ma 'genialnie'
    poustawiane terminy - świadectwa zostały rozdane w tym tygodniu [niektórzy
    dostali je w czwartek], a w większości uniwersytetów nabór zamykany jest w
    najbliższą środę/czwartek, jak nie wcześniej. Dlatego też nie ma czasu na
    jakąkolwiek dodatkową papierkową robotę, bawienie się w podania do
    dyrektora/kuratorium/ministra edukacji itd. Gdyby był jeszcze miesiąc, to
    tak, ale tutaj każda godzina kiedy otwarte są sekretariaty i rektoraty jest
    na wagę złota... :-/

    --
    pozdrawiam,

    j.