  • 1. Data: 2005-07-03 00:01:13
    Temat: woda do picia w pracy- pracodawca
    Od: "osze" <s...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie jak wygląda sytuacja: czy latem istnieje obowiązek dostarczania
    wody przez pracodawce pracownikom? Jakie obiazują tu przepisy? Czy w w
    prztpadku uszkodzenia samochodzu słuzbowego jestem zobowiązany ponieśc z
    tego tytułu jakies koszta.
    Pozdrawiam
    osze

  • 2. Data: 2005-07-03 12:13:30
    Temat: Re: woda do picia w pracy- pracodawca
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > Mam pytanie jak wygląda sytuacja: czy latem istnieje obowiązek
    > dostarczania wody przez pracodawce pracownikom?

    W pewnych warunkach tak.

    > Jakie obiazują tu przepisy?

    Rozporzadzenie RM z 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i
    napojów /Dz.U.96.60.279/

    Czy w w
    > prztpadku uszkodzenia samochodzu słuzbowego jestem zobowiązany ponieśc z
    > tego tytułu jakies koszta.

    Ponosisz odpowiedzialnosc za szkode w mieniu powierzonym do pelnej wysokosci
    szkody. Zwolnienie od odpowiedzialnosci moze nastapic jesli wykazesz ze
    szkoda powstala z przyczyn niezaleznych od Ciebie - art 124 i n. kp

    Dan

  • 3. Data: 2005-07-03 14:09:18
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > wysokosci szkody. Zwolnienie od odpowiedzialnosci moze nastapic jesli
    > wykazesz ze szkoda powstala z przyczyn niezaleznych od Ciebie - art 124 i
    a nie do wysokosci 3 srednich pensji

  • 4. Data: 2005-07-03 15:10:53
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > a nie do wysokosci 3 srednich pensji

    Nie. To szkoda w mieniu powierzonym. Odpowiedzialnosc obejmuje pelna
    wysokosc szkody. Ograniczenie do 3 miesiecznego wynagrodzenia ma miejsce
    przy nieumyslnej szkodzie wyrzadzonej przez nienalezyte wykonywanie
    obowiazkow.

    Dan.