  • 21. Data: 2021-07-13 16:17:05
    Temat: Re: Telefon - odstąpienie od umowy
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w
    <news:fuhjd74txza5$.1txlfwf7f386p.dlg@40tude.net>:

    > Nie dotyczy Euro-RTV-AGD :-(

    To może opisz przypadek...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2021-07-14 00:45:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ten termin to 14 dni, ale w tym konkretnym przypadku jako, że sprzedawca
    > jak zgaduję nie poinformował o możliwości zwrotu, termin ten to aż 12
    > miesięcy.
    >
    > Aby odstąpić od umowy należy w tym terminie poinformować o tym
    > sprzedawcę. Towar można wysłać nieco poźniej (też chyba do 14 dni).
    > Najlepiej poinformować pisemnie z jakimś potwierdzeniem odbioru.

    Wygodniej oddać tam gdzie sie odbierało.

    --
    animka

  • 23. Data: 2021-07-15 00:05:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.07.2021 o 11:47, Olin pisze:

    > No właśnie. Wysyłam polecony i mam potwierdzenie nadania, ale przecież
    > mogłem wysłać czystą kartkę. Zakładam, że sądy sobie jakoś radzą w takich
    > sprawach.

    Możesz wysłać kartkę bez koperty albo kartkę będącą kopertą. Mam chyba
    jeszcze gdzieś pół paczki "aerogramów":
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Aerogramme_u
    nfolded,_outer_view.jpg

    MJ

  • 24. Data: 2021-07-15 00:43:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > No właśnie. Moje doświadczenia są takie, że nieuczciwi sprzedawcy to nie są
    > jacyś wyrafinowani oszuści, tylko po prostu idą na bezczelnego. Kiedy
    > pojawia się zewnętrzny arbiter, a nawet tylko jego widmo, nagle miękną i
    > przestają robić problemy.

    Zwykle tak. Ale też mocno MZ zależy jak duży ten oszust ze sztandarowymi
    przykładami z innej dziedziny - ubezpieczeń.

    --
    Marcin