  • 1. Data: 2004-12-11 12:50:40
    Temat: Tekst o wydanie uzasadnienia wyroku
    Od: "Peter" <p...@u...pl>

    Droga grupo jest moze tu jakas osoba ktora moglaby wskazac wzor lub
    napisac jak powinien wygladac wniosek o uzasadnienie wyroku ktory trzeba
    zlozyc w ciagu 7 dni w sadzie. Zasadzono mi 800 zł alimentow na jedno 3
    letnie dziecko, nie stac mnie na placenie takiej sumy tym bardziej ze
    studiuje na 5 roku i nie chcialbym przerwac studiow, w zwiazku z czym chce
    sie odwolac.

    za pomoc z gory dziekuje

    moze znacie dobrych prawnikow z gdanska??

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-12-11 12:59:30
    Temat: Re: Tekst o wydanie uzasadnienia wyroku
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Peter wrote:

    > Droga grupo jest moze tu jakas osoba ktora moglaby wskazac wzor lub
    > napisac jak powinien wygladac wniosek o uzasadnienie wyroku ktory trzeba
    > zlozyc w ciagu 7 dni w sadzie.

    do sądu.....
    powód:.....
    pozwany:.....
    sygn:.....

    Wnoszę o doręczenie uzasadnienia wyroku z dnia....

    KG

  • 3. Data: 2004-12-11 13:12:24
    Od: "Peter" <p...@u...pl>

    Dzieki :)

  • 4. Data: 2004-12-11 19:20:00
    Od: "yonetta" <y...@o...pl>

    A gdzie odpowiedzialność ojca. Skoro Sąd zasądził alimenty w takiej
    wysokości - Twoje możliwości zapewne odpowiadają tej sumie. Sąd I instancji
    nie zasądziłby takiej kwoty jeśli nie byłoby podstaw. Piszesz, że nie
    chciałbyś przerywać studiów, a szukasz pełnomocnika z wyboru?

  • 5. Data: 2004-12-11 20:55:41
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. sob 11. grudnia 2004 14:12 Peter nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    nieladnie,

    przeczytaj przepis:
    wnosze o:
    1) sporzadzenie uzasadnienia
    2) doreczenie wyroku z uzasadnieniem

    formalizm jest wazny - formalizmem wygrywa sie procesy,
    stan faktyczny bada sie na koncu :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 6. Data: 2004-12-11 21:33:47
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    stern wrote:
    > nieladnie,

    i co z tego?
    przecież oczywiste jest o co chodzi
    nie da się doręczyć nieistniejącego uzasadnienia bez jego sporządzenia

    > formalizm jest wazny - formalizmem wygrywa sie procesy,

    bez przesady

    KG

  • 7. Data: 2004-12-11 22:26:09
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie zasądziłby takiej kwoty jeśli nie byłoby podstaw. Piszesz, że nie
    > chciałbyś przerywać studiów, a szukasz pełnomocnika z wyboru?

    co ty gadasz... ostatnio mialem sprawe w reku w ktorym pani sedzia zasadzila
    700 zl od kolesia ktory zyje z 400 renty. oczywiscie byla uchylka i nowy
    wyrok w ktorym zeszlo do 250....wiec nei gadaj, bo zdarzaja sie takie
    wpadki...od studenta 800 zl ???

    konrad

  • 8. Data: 2004-12-11 23:31:58
    Od: "yonetta" <y...@o...pl>

    Witam
    Sprawa sprawie nie równa, ale jakos trudno mi sobie wyobrazic zasądzenie 800
    zł. od studenta bez solidnych podstaw. Mądry sędzia Sądu Rejonowego
    doskonale zdaje sobie sprawę z mozliwości uchyłki i niespecjalnej
    statystyki. Nie słyszałeś nigdy o ukrytych dochodach, majątku, chociaz
    odrębną kwestią pozostają możliwości dowodowe stron.Miałam w ręku niestety
    dużo takich spraw..

    yonetta

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cpfser$q2b$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 9. Data: 2004-12-12 09:45:03
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. sob 11. grudnia 2004 22:33 kam nie bacząc na śmiech i drwinę, bez lęku
    o własne życie, oznajmił/a:

    > bez przesady

    ci którzy przegrali tez tak mówili na początku :)

    miłej niedzieli

    m.

  • 10. Data: 2004-12-12 09:51:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    "yonetta" <y...@o...pl> popełnił 12 gru 2004 na pl.soc.prawo utwór

    >... Mądry sędzia Sądu Rejonowego doskonale zdaje sobie sprawę ...
    ... i tu być może w Twoje rozumowanie zakradł się błąd.

    > Nie słyszałeś nigdy o ukrytych dochodach, majątku, chociaz
    > odrębną kwestią pozostają możliwości dowodowe stron.
    Jeżeli czegoś nie udowodniono: to o czym my mówimy?
    O "potencjalnych możliwościach"?

    --
    pozdro
    poreba