  • 31. Data: 2023-06-15 23:06:19
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 22:56, Shrek pisze:

    > Tak - zapomniałem dodać linka;)
    > Po prostu zapomniałem dodać linka:P Ale cenię twoją kreatywność w
    > doszukiwaniu się drugiego dna;)

    Jakiego roweru oni szukali i jaki znaleźli u plującego na przechodniów?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-06-15 23:09:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakiego roweru oni szukali i jaki znaleźli u plującego na przechodniów?

    "Policjanci z Grunwaldu przypisali mu kradzież rozbójniczą, liczne
    kradzieże mienia oraz _posiadanie_narkotyków_- wyjaśnia. "

    Naprawdę udajesz, że u jutubowego rowerzysty policjanci, których
    działania opisywałeś, szukali komuś roweru w gaciach? Weź mnie nie
    załamuj - nawet kulson nie może być aż tak głupi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-06-15 23:39:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 22:59, Shrek pisze:
    > W tym wypadku kiedy pismaki zrobią aferę i trzeba ruszyć dupę, bo nie
    > dadzą się spławć. Złe pismaki...

    Skoro już dziennikarze podjęli temat, to może warto zapytać Policji,
    czemu w tym wypadku nie prowadzi się postępowania przyspieszonego. Jeśli
    wierzyć artykułowi, to wygląda na to, że zachodzą tu przesłanki. Tyle,
    że trzeba by było znać ustalenia faktyczne. Być może oczywistość tych
    przestępstw nie jest aż tak oczywista.

    Albo jest to osoba chora psychicznie, albo z czegoś jego zachowanie
    wynika. Nikt normalny nie biega po mieście i nie pluje przypadkowych
    osób. Jeśli kradnie z głodu, to ściganie karne akurat nie wydaje mi się
    najszczęśliwszym rozwiązaniem, choć w zakładzie karnym zapewne go
    nakarmią. Może leczenie bardziej tu potrzebne? Albo pomoc społeczna?
    Schronisko dla bezdomnych? Biegający za taką osobą patrol ujawniający
    jej kolejne "przewinienia" nic do sprawy nie wniesie.

    Tak więc dziennikarze akurat w tym konkretnym wypadku podjęli cenną
    inicjatywę, ale "zyganie" do Policji jest o tyle bez sensu, ze to
    problemu nie rozwiąże. Może warto podrążyć przyczyny tego, ze ten facet
    się tak, a nie inaczej zachowuje? Może usunięcie tych przyczyn będzie
    lepszym rozwiązaniem, niż chodzący za nim patrol?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 34. Data: 2023-06-15 23:45:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2023 o 23:09, Shrek pisze:
> [...]
    > działania opisywałeś, szukali komuś roweru w gaciach? Weź mnie nie
    > załamuj - nawet kulson nie może być aż tak głupi;)
    JA cokolwiek opisywałem? Wątek jest o jakimś człowieku z Poznania
    (https://tiny.pl/cm98j). tam słowem o żadnym rowerze nie ma. Z wózkiem
    facet chodzi. O czym Ty piszesz?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2023-06-16 00:12:35
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > się tak, a nie inaczej zachowuje? Może usunięcie tych przyczyn będzie
    > lepszym rozwiązaniem, niż chodzący za nim patrol?

    Aha. Chałupa się pali, przyjeżdżają strażacy i szukają niedopałka by go
    usunąć, może usunięcie przyczyny będzie lepszym rozwiązaniem niż
    gaszenie pożaru?. Grubas ma zawał, przyjeżdża karetka i grubasa na
    dietę, wszak lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

    PD

  • 36. Data: 2023-06-16 00:37:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 00:12, PD pisze:

> [...]
    > gaszenie pożaru?. Grubas ma zawał, przyjeżdża karetka i grubasa na
    > dietę, wszak lepiej zapobiegać niż leczyć ;)

    Przykład nieadekwatny. Leży niedopałek i się tli. Wynieść niedopałek,
    zadeptać, czy polewać dom, by się nie zapalił? A z "grubasem", to w
    ogóle od rzeczy, bo pomysł z leczeniem może i dobry, ale po pierwsze
    pacjent musi to przeżyć,a po za tym otyłość nie musi wynikać z diety -
    choć może.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 37. Data: 2023-06-16 01:26:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.06.2023 o 19:00, Shrek pisze:
    > https://epoznan.pl/news-news-140284-terroryzuje_pozn
    aniakow_kradnac_plujac_i_zaczepiajac_znowu_wyszedl_n
    a_wolnosc_co_na_to_policja

    > Chodzi koleś po mieście i zaczepia ludzi oraz okrada sklepu. Co dzień go
    > chyba aresztują i wypuszczają. Policja doradza zachowanie spokoju i
    > informowanie ich co ta maupa robi i nic więcej nie mogą.
    >
    > Dwa pytania - po co mieszkańcy ich mają informować - nie moga sobie
    > policjanci sami za małpą chodzić? Drogie - ciekawe czy jakby koło
    > schodów w warszawie łaził to też by chuja zrobić mogli.
    >
    > Taka nie za przydatna ta policja - chodzić i obserwować aż kogoś nie
    > zabije.

    To raczej pospolite chuligaństwo jest nie zmierzające do zabójstwa. No
    ale oni prędzej zrobią chuliganem zwykłego obywatela bo zwykły ma coś do
    stracenia a tu już nie ma czego robić.

  • 38. Data: 2023-06-16 06:09:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > JA cokolwiek opisywałem? Wątek jest o jakimś człowieku z Poznania
    > (https://tiny.pl/cm98j). tam słowem o żadnym rowerze nie ma. Z wózkiem
    > facet chodzi. O czym Ty piszesz?

    O tym jak tłumaczeyłeś, że policjanci szukali kolesiowi w gaciach roweru
    (bo te ponoć ginęły w okolicy, więc chcieli sprawdzić czy nie ma
    "zaginiętego").

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-06-16 06:13:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro już dziennikarze podjęli temat, to może warto zapytać Policji,
    > czemu w tym wypadku nie prowadzi się postępowania przyspieszonego.

    Pytaj:P

    > Albo jest to osoba chora psychicznie, albo z czegoś jego zachowanie
    > wynika. Nikt normalny nie biega po mieście i nie pluje przypadkowych
    > osób.

    Może... Nawet dość prawdopodobne.

    > Tak więc dziennikarze akurat w tym konkretnym wypadku podjęli cenną
    > inicjatywę, ale "zyganie" do Policji jest o tyle bez sensu, ze to
    > problemu nie rozwiąże.

    A to w porządku - niech biega, zaczepia i kradnie. Jak komuś sprzeda
    kosę, to niech obywatele dzadzwonią, to się policja zajmie.
    > Może warto podrążyć przyczyny tego, ze ten facet
    > się tak, a nie inaczej zachowuje? Może usunięcie tych przyczyn będzie
    > lepszym rozwiązaniem, niż chodzący za nim patrol?

    Rozumiem, że niech sobie gość spokojnie popełnia czyny zabronione do
    czasu aż jakaś bliżej niezidentyfikowana instytucja problem rozwiąże?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-06-16 06:25:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2023 o 01:26, io pisze:

    > To raczej pospolite chuligaństwo jest nie zmierzające do zabójstwa.

    Raczej agresywny chory psychicznie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!