  • 11. Data: 2005-01-24 21:35:40
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do wątku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 18:04:15 +0100, Artur Drzewiecki napisał(a):

    > Przeczytajcie wpierw:
    > http://www.kidprotect.pl/index.php?module=13&cat=10&
    item=129

    > A potem:
    > http://opole.naszemiasto.pl/wydarzenia/441060.html
    >
    > I co można sądzić o tym wątku z mego tematu.

    To poważna sprawa.ten student uniknął niesłusznego skazania tylko dzięki
    zdecydowanemu dzaiałaniu rosdziców.Udowodniono ponad wszelką wątpliwość,że
    hotel w dniu "gwałtu" był nieczynny.Sprawdzono też wydruki GG/archiwa/ i
    stwierdzono,że żadnego umawiania się w dzień gwałtu nie było.No i w końcu
    po długim okresie zdecydowano się na badanie lekarsie panienek i badanie
    wykazało ,że niestety panienki były dziewicami.
    Niechlujstwem i niróbstwem wykazała się Opolska Prokuratura i Policjia.Z
    tego co wiem to chyba polecą głowy.
    JanuszHr

  • 12. Data: 2005-01-24 21:38:04
    Temat: Re: Taka ciekawostka - addendum do w?tku "Zgwałcono mi dziecko".
    Od: "chres37" <k...@n...pl>

    wiadomości news:ct3nn6$ufb$1@opal.futuro.pl...

    > Temu 'panu' mówimy definitywnie *plonk* (zgodnie z maksymą 'hop! tolla do
    > wora')

    Na rozkaz Her Lawa , cała grupa jest twoja!!!
    aha zapomniałem i jeszcze twojego najlepszego kolegi 'leszek'

    " 'hop! tolla do wora') "

    Tola Arcydupku piszemy z wielkiej litery - bo to jest imie -jesli cie tego
    nie nauczyli to oddaj Panstwu pieniedze za swoja watpliwa edukacje.

  • 13. Data: 2005-01-24 22:54:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 19:40:00 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    item=129

    > co ta druga nastolatka robila kiedy rznal pierwsza?
    > kibicowala?
    >
    > Powinni wprowadzic kare 10 letniego pozbawienia wolnosci bez mozliwosci
    > zawieszenia
    > i wczesniejszego zwolnienia dla osob ktore kogos wtn sposob wrabiaja.
    > (bez wzgledu na wiek)

    prawo średniowieczne przewidywało dla fałszywie oskarżającego taką samą
    karę jaką poniósłby oskarzony.b może czas do tego wrucić?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 14. Data: 2005-01-24 23:08:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > prawo średniowieczne przewidywało dla fałszywie oskarżającego taką samą
    > karę jaką poniósłby oskarzony.b może czas do tego wrucić?

    Do niektórych średniowiecznych paktyk wolałbym nie wr_a_cać, ale do
    tej... hmmm... Brzmi zachęcająco :)

  • 15. Data: 2005-01-24 23:17:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2005 00:08:13 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Do niektórych średniowiecznych paktyk wolałbym nie wr_a_cać, ale do
    > tej... hmmm... Brzmi zachęcająco :)

    a taka np chłosta... publiczna chłosta za wykroczenia?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 16. Data: 2005-01-24 23:27:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > a taka np chłosta... publiczna chłosta za wykroczenia?

    Bezsensowne barbarzyństwo.

    Lepsze prace społeczne. Ostatecznie w miejscu publicznym w jakimś
    charakterystycznym wdzianku :)

    Np. jak wandal powybija szyby, to chłosta będzie mało wychowawcza - IMHO
    lepiej będzie, jak sam za własne pieniądze i własnymi rękami parę szyb
    powstawia.

  • 17. Data: 2005-01-25 04:08:25
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Janusz napisał/a:
    >Niechlujstwem i niróbstwem wykazała się Opolska Prokuratura i Policjia.Z
    >tego co wiem to chyba polecą głowy.
    I słusznie. :-)

  • 18. Data: 2005-01-25 06:29:01
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Leszek napisał/a:
    >Choć duża konkurencja jest.
    "Tata zgwałconej" nie zawiedzie. :-)
    Chres37, daj głos i potwierdź to. :-)))

  • 19. Data: 2005-01-25 09:49:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > prawo średniowieczne przewidywało dla fałszywie oskarżającego taką samą
    > karę jaką poniósłby oskarzony.b może czas do tego wrucić?

    jak najbardziej, z tym ze z ta rozbica ze nie bylo by mozliwosci
    zawieszenia,
    ani wczesniejszego zwolnienia, i mysle ze sporo ludzi by pod takim prawemn
    sie podpisalo.

    P.

  • 20. Data: 2005-01-25 18:04:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:ct4091$2i9$3@opal.futuro.pl...

    Obydwoma rękoma głosuję ZA !!!

    > Bezsensowne barbarzyństwo.
    > Lepsze prace społeczne. Ostatecznie w miejscu publicznym w jakimś
    > charakterystycznym wdzianku :)

    Chłosta w miejscu publicznym. A co do wdzianka,hmm... najlepiej bez, czyli
    baty na gołą dupę.

    > Np. jak wandal powybija szyby, to chłosta będzie mało wychowawcza - IMHO
    > lepiej będzie, jak sam za własne pieniądze i własnymi rękami parę szyb
    > powstawia.

    Z niewolnika nie ma pracownika. Ja bym nie chciał, żeby on mi wstawiał
    szyby bo ta robota nie będzie nic warta.
    Niech taki żul po prostu wstydzi się tego, że na rynku w sobotę w południe
    dostał parę rózg na gołą dupę. Koledzy nie dadzą mu życia, a inni sto razy
    się zastanowią czy warto. Wierz mi, że woleliby miesiąc aresztu.

    Alek