  • 31. Data: 2008-03-12 20:17:50
    Temat: Re: Tajemnica bankowa na niby :)
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5fbd67bd-d614-4403-b8b7-af58b587a135@h11g2000pr
    f.googlegroups.com...

    <zmien serwer!>
    Zadziwia mnie skąd maja taką informację, czy występuja do wszystkich
    banków i się pytają czy dana osoba posiada konto, czy mają jakiś
    dostęp do listy kont?
    </zmien serwer!>

    Nie wiem jak teraz, ale jakis czas temu banki kablowaly administracji
    skarbowej fakt zalozenia konta.

    Ale jezeli to z tego zrodla, to trzeba dac znac TVN'owi - policja dotarla, a
    skarbowka nie blokuje kont o ktorych wie, pod warunkiem, ze w NIP'ie-ktoryms
    sie ich nie wpisalo ;-)

    sz.

  • 32. Data: 2008-03-12 20:20:46
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Myślałem czek, napisałem weksel.

    Po pierwsze obecnie już mało który bank oferuje czeki.

    Po drugie oprócz podpisu, złodziej musiałby podrobić sam blankiet
    czeku, bo banki zazwyczaj uznają czeki wedłgu własnych wzorów.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 33. Data: 2008-03-12 20:59:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:

    > Po pierwsze obecnie już mało który bank oferuje czeki.
    >
    > Po drugie oprócz podpisu, złodziej musiałby podrobić sam blankiet
    > czeku, bo banki zazwyczaj uznają czeki wedłgu własnych wzorów.

    Ale chyba bank nie może sobie uznać lub nie czeku. Z tego co wiem (a wiem
    albo z poprzedniego wcielenia twojej strony, albo z poprzedniego wcielenia
    www.weksel.pl (web.archive.org padło więc nie mogę sprawdzić z której) )
    czek musi spełnić kilka formalnych wymagań i bank nie ma nic do gadania czy
    przyjąć czy nie.

    Mylę się?

    p. m.

  • 34. Data: 2008-03-12 21:51:07
    Od: r...@g...com

    On 12 Mar, 18:54, " jb" <j...@g...pl> wrote:

    > Konto internetowe? Pewnie wystarczyło pogrzebać w twojej skrzynce mailowej.
    >
    > --

    to niemozliwe bo konto było zakładane ze 4 lata temu i nie zostało do
    końca założone (bo nie przesłałem umowy) i konto jest nieaktywne.

    poza tym to wątpię czy mogliby zastosować kontrolę korespondencji,
    zwłaszcza emailowej w takiej sprawie - na to chyba potrzeba zgody sądu
    jak z podsłuchami.

  • 35. Data: 2008-03-12 21:54:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >poza tym to wątpię czy mogliby zastosować kontrolę >korespondencji,
    >zwłaszcza emailowej w takiej sprawie - na to chyba >potrzeba zgody sądu
    >jak z podsłuchami.

    Dobrze myślisz.

  • 36. Data: 2008-03-13 00:38:13
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to juz tylko pozostaje była żona lub kochanka ;-))
    JaC

    -----

  • 37. Data: 2008-03-13 08:12:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał
    >zupełnie bez powodu, chyba zeby ustalić że spólka płaci mi pieniadze,
    >która zakończyła działaność ponad 16 lat temu

    No to jak w tej sprawie jest postępowanie, to właśnie ten dowód coś może
    wyjaśnić. I co wynika z rachunków? Płaciła Ci ta niedziałająca firma jakieś
    pieniądze?

  • 38. Data: 2008-03-13 09:17:35
    Od: r...@g...com

    On 13 Mar, 09:12, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wyjaśnić. I co wynika z rachunków? Płaciła Ci ta niedziałająca firma jakieś

    oczywiście nie płaciła, spółka dzialała dwa lata w 1990-91. Od tego
    czasu jest sobie w archiwum RHB. Żeby cokolwiek zrobić trzeba wnieść
    opłaty, a nawet chyba wcześniej przerejestrować spółkę do KRS (też
    opłaty), a spółka nie ma pieniedzy, jej kapitał zakaldowy wynosi 100
    zł. Z tego co czytam by wykreślic spółke potrzeba przeprowadzić
    postepowanie likiwdacyjne, czego znowu sąd tez nie chce robić bo by
    musiał ustanowić likwidatora i mu zapłacić.

  • 39. Data: 2008-03-13 12:29:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

> [...]
    > czek musi spełnić kilka formalnych wymagań i bank nie ma nic do gadania czy

    Przede wszystkim bank musi udostępnić klientowi możliwość korzystania
    z czeków na podstawie osobnej umowy. Zapewne można w niej określić wzór
    (odpowiednio zabezpieczonego blankietu) czeku.

    Szukałem teraz warunków udostępniania czeków przez banki, ale albo
    już z nich zrezygnowały (PKO BP), albo trudno jest znaleźć jakieś
    konkretne warunki (DB, BRE).

  • 40. Data: 2008-03-13 18:09:05
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > poza tym to w=B1tpi=EA czy mogliby zastosowa=E6 kontrol=EA korespondencji,
    > zw=B3aszcza emailowej w takiej sprawie - na to chyba potrzeba zgody s=B1du
    > jak z pods=B3uchami.

    Żadna kontrola korespondencji. Zwyczajne żądanie wydania rzeczy - art. 217 kpk
    w zw. z art. 236a kpk. Operator nie udostepnia ci korespondencji, tylko hasło
    do skrzynki.