  • 1. Data: 2008-03-12 13:18:48
    Temat: ZACHóWEK -WAżNE
    Od: marcincz<m...@c...pl>

    sytuacja: ( mam rodzeństwo 2 siostry )

    kilak tygodni temu zmarł mój ojciec- przez kilkanaście lat był
    właścicielem, mieszkania, wcześniej jak zmarła mama- zrzekliśmy się (
    trójka rodzeństwa ) i przepisaliśmy wszystkie swoje udziały na niego. tata,
    był osobą niepełnosprawną, , 3 lata, temu jedna z sióstr , po kryjomu,
    wezwała notariusza, i ojciec, przepisał, swoje mieszkanie , tylko na nią -
    pomijając nas ( mnie i siostrę w akcie notarialnym )

    Siostra, która , wzięła na siebie całe mieszkanie Taty.- przepisała lokal
    na swojego syna .

    Tata ostatnio zmarł.

    Czy dla mnie ( jego syna oraz jego drugiej córki ) - należy się
    zachówek, od wyrodnej siostry ( ew. jej dziecka ) właściciela mieszkania. ???

    czy mogę zgłaszac sprawę do sądu.........???

    -> http://usenet.pomocprawna.info