  • 1. Data: 2012-08-30 01:55:02
    Temat: Tablica informacyjna/reklamowa przy drodze
    Od: <przemek>

    Witam,
    Chciałbym zainstalować u siebie na działce tablicę reklamową (informacyjną?)
    o wymiarach 1x2 metry. Działka znajduje się przy drodze krajowej w terenie
    zabudowanym. Czy dobrze rozumiem, że zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy o
    drogach publicznych reklamę będę mógł zainstalować w odległości 10m jeśli
    reklama będzie budowlą (na słupach zabetonowanych w ziemi)? A czy istnieją
    jakieś inne możliwości, żebym mógł tą tablicę postawić bliżej, ok. 6-7
    metrów od drogi, zgodnie z prawem, czyli np nie jako budowla?

    I ogólnie pytanie: czy tablica, na której znajduje się nazwa firmy i nr
    telefonu do mnie, stojąca na działce, na której wykonuję działalność
    gospodarczą jest w ogóle reklamą, czy np tablicą informacyjną i wówczas
    ustawa o drogach publicznych nie obowiązuje?

    pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2012-08-30 13:44:00
    Temat: Re: Tablica informacyjna/reklamowa przy drodze
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.08.2012 01:55, przemek pisze:
> [...]
    > ziemi)? A czy istnieją jakieś inne możliwości, żebym mógł tą tablicę
    > postawić bliżej, ok. 6-7 metrów od drogi, zgodnie z prawem, czyli np nie

    jak nie ma zakazu parkowania to postaw tam przyczepę z reklamą:)

  • 3. Data: 2012-08-30 13:52:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 01:55:05 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > reklama będzie budowlą (na słupach zabetonowanych w ziemi)? A czy istnieją
    >
    > jakieś inne możliwości, żebym mógł tą tablicę postawić bliżej, ok. 6-7
    >
    > metrów od drogi, zgodnie z prawem, czyli np nie jako budowla?

    U nas widuję rusztowanie w ogródku przy drodze i na tym rusztowaniu brezentowy baner
    reklamowy. Stoi to tak już kilkanascie miesięcy

  • 4. Data: 2012-08-30 19:15:47
    Od: <przemek>

    Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup
    > jak nie ma zakazu parkowania to postaw tam przyczepę z reklamą:)

    nie ma :) A chodzi o moją, ogrodzoną posesję.