  • 1. Data: 2002-02-23 22:10:44
    Temat: TVN - Granice
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    Często tam pokazują "naloty" na własność. Dziś był nalot na stadion i
    stała sobie tam zamknięta buda do której - moim zdaniem - Straż Graniczna
    się po prostu włamała. Przyszli sobie z łomani i przecinaczami do metalu.
    Czy teraz w teorii (bo praktyka jest inna) powinni zgłosić włamanie, bo moim
    zdaniem podejrzenie o możliwości przechowywania nielegalnych płyt
    kompaktowych nie jest wystarczającym powodem do wejścia siłowego do w/w
    budy.
    A i jeszcze jestem ciekaw czy jak by się Straż Graniczna włamała do budy
    i nic by nie było (żadnych "trefnych" towarów) to czy by pokazali? Moim
    zdaniem nie!!! (np. ze względu na pogorszenie stosunków z TVN i nie
    zabieranie na kolejne "wyprawy" - włamy). I to jest właśnie cenzura. I t ow
    tzw. wolnej telewizji.
    A może się mylę?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-23 22:57:34
    Temat: Re: TVN - Granice
    Od: "Piotrek S." <s...@a...waw.pl>

    Użytkownik "mp" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Często tam pokazują "naloty" na własność. Dziś był nalot na stadion i
    > stała sobie tam zamknięta buda do której - moim zdaniem - Straż Graniczna
    > się po prostu włamała.

    Może mi się zdaje ale chyba nasza policja celna ma prawo przeprowdzać
    rewizje bez nakazu.

    Ale mogę się mylić

    Piotrek S.

  • 3. Data: 2002-02-24 09:27:48
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotrek S." <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Graniczna

    > Może mi się zdaje ale chyba nasza policja celna ma prawo przeprowdzać

    Wystarczy spreparowac anonimowy donosik ze tam a tam jest to i to .No i ze
    za godzine wywioza.Wowczas policja bez nakazu wchodzi a pozniej dyspozycyjny
    prokurator zatwierdza.Takie jest zycie.

    Leszek

  • 4. Data: 2002-02-24 19:03:24
    Od: "mp" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wystarczy spreparowac anonimowy donosik ze tam a tam jest to i to .No i ze
    > za godzine wywioza.Wowczas policja bez nakazu wchodzi a pozniej
    no dobra, ale chyba najpierw byłwłam