  • 1. Data: 2005-01-30 18:20:02
    Temat: TV w sieci internetowej - podstawa prawna...
    Od: "Centrum IT" <c...@v...pl>

    Witam

    Chcę rozszerzyć swoją działalność o wprowadzenie TV w sieci internetowej której
    jestem właścicielem. Kwestie techniczne nie stanowią już żadnego problemu,
    natomiast zastanawiają mnie kwestie prawne... Jak to wygląda tego typu
    działanie - czy muszę posiadać jakieś dodatkowe koncesje, zezwolenia? Pozatym
    jak jest z dostawcami treści? Czy kanały powszechnie dostępne np przez satelitę
    i przez anteny naziemne mogę retransmitować swobodnie? Chodzi mi przede
    wszystkim o podstaqwowe kanały typu TVP 1,2,3, POLSAT, TVNy itp...?

    Pzdr
    Centrum IT