  • 1. Data: 2005-01-30 11:53:33
    Temat: Czy był już taki proces troche OT
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Z czystej ciekawości. Czy była już taka sprawa albo ktoś teoretycznie
    rozważał sytuacje:
    Obecnie dużo firm reklamuje się, że np. jedz nasz jogurt przez 2
    tygodnie, jak nie będzie efektu zwrócimy ci pieniądze itp.
    Zastanawia mnie jak udowodnić, że ten jogurt mi nie pomógł, przecież
    tu można znaleźć 10 tyś. powodów aby nie oddać tych pieniędzy. A
    to, że nie jadł klient regularnie, a to że o złych porach itd.
    Czy wogóle prawnie jest taka sprawa do przeprowadzenia np. klient pozywa
    koncern bo mu nie chcą kasy oddać, a on jadł dwa tygodnie ich jogurt na
    poprawienie zdrowia?

  • 2. Data: 2005-01-30 12:48:12
    Temat: Re: Czy był już taki proces troche OT
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    kesser <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Obecnie dużo firm reklamuje się, że np. jedz nasz jogurt przez 2
    > tygodnie, jak nie będzie efektu zwrócimy ci pieniądze itp.

    Poczytaj:

    http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34471,2429498.html

    JoP

  • 3. Data: 2005-01-30 20:09:31
    Temat: Re: Re: Czy był już taki proces troche OT
    Od: kesser <k...@g...pl>

    > Poczytaj:
    >
    > http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34471,2429498.html
    >

    > JoP
    Dzięki
    Wnioski
    Z jednej strony miałem ubaw czytając ten artykuł, wprawił mnie w
    iście kabaretowy nastrój (szczególnie tekst o rozwolnieniu u małych
    dzieci :-))
    Z innej czuje niedosyt z braku końca tej sprawy może c.d.n.
    A najgorszy wniosek jest taki, że reklamy mogą nam wmawiać cuda i za
    bardzo nikt nic z tym nie robi. Powoływanie się na instytuty czy lekarzy
    w reklamach powinno być zakazane skoro finalnie jest to kwestja
    pieniędzy, a nie obiektywnych badań.

  • 4. Data: 2005-01-30 21:47:12
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy wogóle prawnie jest taka sprawa do przeprowadzenia np. klient pozywa
    > koncern bo mu nie chcą kasy oddać, a on jadł dwa tygodnie ich jogurt na

    Teoretycznie Ci nie pomogę, ale w praktyce, na przykładzie "Actimela"
    regulamin tej promocji wymaga, aby w przypadku chęci odzyskania pieniędzy
    opisać (minimum w 15 słowach) dlaczego nie czuje się poprawy. I jest to jedyny
    warunek; nie sądzę żeby robili z tego powodu jakieś problemy, aby proces był
    konieczny.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl