  • 1. Data: 2005-01-30 16:14:37
    Temat: Kryminalistyka Pytania:
    Od: "Michał C. - student" <c...@g...pl>

    Mam kilka pytań dotyczących zakresu kryminalistyki. Jutro mam egzamin a
    nie wiem jeszcze kilku rzeczy mianowicie:
    a) czym zabezpiecza się ślady w samochodzie
    b) jak liczy się iloraz wiarygodności
    Jeżeli ktoś zna odpowiedzi to prosze o ich podanie . Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2005-01-30 16:21:40
    Temat: Re: Kryminalistyka Pytania:
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Michał C. - student napisał(a):
> [...]
    > b) jak liczy się iloraz wiarygodności
    > Jeżeli ktoś zna odpowiedzi to prosze o ich podanie . Z gory dziekuje

    A co to jest iloraz wiarygodności? To na wiarygodność jest jakiś wzór?

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-30 17:19:52
    Od: "Anna J." <a...@o...pl>

    Użytkownik "Michał C. - student" napisał...

    > a) czym zabezpiecza się ślady w samochodzie
    Niestety nie pomogę - polecam wycieczkę do biblioteki

    > b) jak liczy się iloraz wiarygodności
    http://tinyurl.com/5tb4k

    Pozdrawiam
    Ania

  • 4. Data: 2005-01-30 18:14:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał C. - student" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a) czym zabezpiecza się ślady w samochodzie

    Pytającemu pewnie chodzi o cjanoakryl. Bo co do zasady, to przy założeniu,
    że nie określono rodzaju śladów, to odpowiedź prawidłowa brzmi: "odpowiednim
    preparatem".

    Ale ostatnio modne jest robienie z samochodu swoistej komory cjanoakrylowej.
    Ujawnia się w ten sposób wszystkie możliwe odbitki linii papilarnych. tylko,
    ze samochód ma do wymiany całe wnętrze.

  • 5. Data: 2005-01-31 21:04:17
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

> [...]
    > b) jak liczy się iloraz wiarygodności
    > Jeżeli ktoś zna odpowiedzi to prosze o ich podanie . Z gory dziekuje

    Ale jakie ślady, linii papilarnych, osmologiczne, mechanoskopijne ?
    sprecyzuj pytanie.
    na początek http://www.kryminalistyka.pl/osmologia/