  • 1. Data: 2002-06-18 11:43:49
    Temat: TU i ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: argh <a...@o...pl.usun.to>

    Moje pytanie jest zwiazane z ustawa o ochronie danych osobowych i zwyczajach
    panujacych miedzy agentami roznych towarzystw ubezpieczeniowych. Bez mojej
    zgody moje dane osobowe zostaly udostepnione agentowi z innego towarzystwa
    ubezpieczeniowego. Niby w dobrej wierze, ale bez konsultacji ze mna czyli
    osoba najbardziej zainteresowana.
    Zlozylem skarge w towarzystwie ubezpieczeniowym, ktorego agent byl tak
    nadgorliwy i w rezultacie przeproszono mnie. Malo to satysfakcjonujace,
    biorac pod uwage fakt, ze moje dane kraza nie wiadomo gdzie i sa obracane
    przez nie wiadomo kogo. Sadzilem, ze obowiazuje jednak jakas tajemnica
    zawodowa. Przeproszony zosalem przez managera owego agenta, nie przez niego
    osobiscie.
    Co w koncu gwarantuje mi ustawa o ochronie danych osobowych? Czy w tym
    przypadku moge powziac jeszcze jakies kroki?

    --
    argh