  • 31. Data: 2006-12-20 07:54:33
    Temat: Re: TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    czy regulamin swiadczenia uslug telefonicznych tez sie zmienil?? czy
    tyllko ten o swiadczenie uslugi neostrada??? bo sie juz gubie w tym
    wszystkim. caly czas myslalem ze tylko neo reg. zmienili i mozna bylo
    wypowiedziec tylko neo z powodu zmiany regulaminu, a z tego co czytam to
    ty zrezygnowales z telefonu, co jest jednoznaczne z likwidacja neo ale
    nie z powodu zmiany re. tylko z powodu braku lini, czyli moga ci wlepic
    kare za zerwanie umowy??? juz sam nie wiem

    --
    Pozdro
    Harry

  • 32. Data: 2006-12-20 08:00:43
    Od: w...@p...onet.pl

    > Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> w

    > Ponieważ?

    > Taki zapis § 46
    > Abonentom, którzy w terminie 30 dni od daty powiadomienia o wejściu w życie
    > niniejszego Regulaminu nie wypowiedzą Umowy, TP świadczy usługi powszechne
    > na warunkach w nim określonych.
    >
    > Zwróć uwagę na słowo *wypowiedzenie*

    a Ty zwroc uwage na slowo "powszechne"
    gwoli wyjasnienia - neo nie stanowi takiej uslugi

    pozdrawiam
    d.

  • 33. Data: 2006-12-20 08:03:38
    Od: w...@p...onet.pl

    > Nie wczytywalem sie w caly watek, ale wlansie korzystajac z takiego zapisu,
    > powejsciu vatu na internet, dostalem pismo gdzie byla inf. o mozliwosci
    > zerwania umowy w zwiazku ze zmiana kwoty.
    >
    > Rozwiaxalem umowe a za miesiac dostalem pismo, ze musze zaplacic kare, bo w
    > umowie bylo napisane ze za rozwiazanie umowy przed koncem place 500zl
    > kary... nie pomoglo nic, pisma itp i nawet jakis prawnik z ochrony praw
    > konsumenta itp powiedzial ze to jest w porzadku.... dalej mi to spad nie
    > daje, juz zapomnialem o pieniadzach ale chodzi o fakt...
> [...]

    vat czy nie vat - nie ma to znaczenia. znaczenie ma jednak fakt, ze zostaly
    zmienione cenniki. W tej sytuacji nie musisz uiszczac tzw. kary umownej" za
    wczesniejsze rozwiazanie umowy"
    podstawa - art. 61 ust. 5 i 6 PT.

    pozdrawiam
    d.

  • 34. Data: 2006-12-20 08:11:09
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Cóż uwierzę ci na słowo (bo nie chce mi się gmerać w PT), ale wg. mnie
    > prowadzi to do absurdu. Podpisując umowę, której częścią jest regulamin,
    > umawiamy się na jakiś tam okres wypowiedzenia (notabene określony w
    > regulaminie). Teraz wchodzi nowy regulamin, wypowiadamy umowę i ... zniknął
    > nam okres wypowiedzenia.

    IMHO Twój tok rozumowania prowadziłby do absurdu. Podpisując umowę na
    czas określony bez możliwości jej rozwiązania za wypowiedzeniem abonent
    nie mógłby zrezygnować z usług w przypadku braku akceptacji zmian.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 35. Data: 2006-12-20 09:29:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <w...@p...onet.pl> w

    > a Ty zwroc uwage na slowo "powszechne"

    No i?

    > gwoli wyjasnienia - neo nie stanowi takiej uslugi

    A o neo czy może jednak o telefonie jest dyskusja?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 36. Data: 2006-12-20 11:46:14
    Od: w...@p...onet.pl

    > A o neo czy może jednak o telefonie jest dyskusja?

    fakt, bo z telefonu zeszlo na neo
    my bad ;)

    pozdrawiam
    d.