-
21. Data: 2003-08-19 11:08:37
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>
On 18 Aug 2003 18:50:25, TheZas <t...@p...onet.pl> wrote:
> Jestem tego samego zdania ale oni dobrze wiedzieli co robią.
> Stwierdzili, że rynek się już napompował i czas podnieść ceny.
przy takim podejsciu do uzytkownikow wcale sie nie dziwie ze sie
napompowal
-
22. Data: 2003-08-19 11:23:31
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: "Sławek" <s...@N...firmowki.pl>
No i stalo sie! 19 sie 2003 roku Tomek Kruk
<t...@s...rubikon.pl> zebral sie w sobie i napisał na
grupę pl.misc.telefonia.isdn:
> ale STRONY MAJĄ PRAWO rozwiazac umowe z zachowaniem
> miesiecznego wypowiedzenia,wiec TPSA rozwiaze umowe z
> przyczyn przewidzianych w regulaminie i finał
Zgoda, rozwiążą umowę. Ale czy mają prawo wymagać ode mnie, żebym podpisał nową umowę
na
zupełnie inną usługę na czas jaki pozostał do normalnego wygaśnięcia terminowej umowy
na
poprzednią usługę, którą zlikwidowali???
--
============ Slawek =============
TANIE KARTY PLASTIKOWE www.firmowki.pl
-
23. Data: 2003-08-19 15:26:58
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: TheZas <thezas@poczta_AntySpam_.onet.pl>
Cześć Tomek !
Dnia Wtorek, 19-Sie-2003 o godz. 13:08:37
Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>
Napisał na temat #'Re: TPSA i podwyżki.'#
>> Jestem tego samego zdania ale oni dobrze wiedzieli co robią.
>> Stwierdzili, że rynek się już napompował i czas podnieść ceny.
> przy takim podejsciu do uzytkownikow wcale sie nie dziwie ze sie
> napompowal
Ja przynajmniej jestem w miarę dobrej sytuacji, cała instalacja Octopus ISDN
kosztowała mnie ok. 400 zł ale z Fritz PCI Card i Eurit 133 Pro.
A ta promocyjna umowa wygasa 4 mies. po wejściu nowych planów.
I powrót do analoga :(
--
Hej !
TheZas
-
24. Data: 2003-08-19 15:35:46
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: Dredd<...@...pl>
> Z tego co wiem, to mogą zmienić regulamin z zachowaniem okresu
> wypowiedzenia. Nie pamiętam teraz z czego to prawo wynika. Albo z
prawa
> telekomunikacyjnego albo z kodeksu cywilnego.
Albo z samej umowy.
>Możesz odmówić uznania nowego
> regulaminu i umowę rozwiązać albo go przyjąć. I oni na tym właśnie
bazują.
Uważam jednak, że przeginają z narzucaniem konsumentowi sposobu
interpretowania skutków jego milczenia
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
25. Data: 2003-08-19 23:25:02
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: "bulo" <b...@2...pl>
Użytkownik "Sławek" <s...@N...firmowki.pl> napisał w wiadomości
news:Xns93DBA27036D32slawekfirmowkipl@212.244.88.51.
..
.......
zawarli umowę terminową (na 3 lata) na usługę, której
> świadczenia mają zamiar zaprzestać. Nie chciałbym się bawić w zgadywanie,
ale istnieje bardzo
> duże prawdopodobieństwo, że w ostatnich dniach maja trwały już prace nad
nową ofertą.
> Takich zmian nie wprowadza się chyba z dnia na dzień.
Obawiam się, żę w tpsa wszystko jest możliwe. Wczoraj gadałem z pracownikiem
BOK jak interpretować pismo o zaprzestaniu świadczenia octopusa. Pani z
uporem maniaka twierdziła, że operacja którą przeprowadzają to tylko zmiana
cen: taka operacja dozwolona jest w regulaminie:))))) Na moje pytanie
dlaczego zmienia się również nazwa, Pani stwierdziła, że to również jest
dozwolone w regulaminie:))))) Konkretnego punktu regulaminu nie mogła jednak
przytoczyć.W tym momencie nie pozostało mi nic innego jak grzecznie
podziękować. Jaki z tego wniosek???
Czyżby jednak podwyżka/zmiana była krokiem zrobionym na szybko bez
odpowiedniego przygotowania??? Np na zlecenie wysoko postawionej osobistości
(niekoniecznie polskiego obywatelstwa)!!!! Dopiero po rozesłaniu ulotek i
odzewie ogółu isdnowców oraz zainteresowaniu UOKiK przyszła jakaś refleksja,
sprawdzenie faktów i stanu prawnego, po czym nakazano pracownikom BOK
przekazywanie skrajnie innej interpretacji sprzecznej ze stanem opisanym na
ulotce???
Moglibyście zadzwonić do BOK i zapytać o to????? Jest specjalna linia
bezpłatna - informacja dla usług ISDN.
> Przyjmując więc takie założenie, można chyba powiedzieć, że TP działała w
złej wierze, celowo
> namawiając mnie na rezygnację z dotychczasowego, konkurejcyjnego,
operatora, oferując
> korzystną cenowo usługę, którą mieli zamiar zlikwidować, a w jej miejsce
zaoferować usługę
> znacznie mniej korzystną dla mnie, jako klienta.
Mam inne zdanie.
Nad poszanowaniem prawa nikt w TPSA nie zawraca sobie głowy. Wydaje mi się
(w kontekście wczesniej opisywanej sytuacji), ze tam nikt nie panuje nad
całością pracy. To nie było działanie w złej wierze - to było przypadkowe,
zupełnie nieprzemyślane posunięcie, na żądanie jakiejś niezorientowanej
wysoko postawionej osoby!
A może nie mam racji - wszak 1 października wchodzi w życie nowelizacja
prawa telekomunikacyjnego................
Dziwny zbieg okoliczności.......
> Skoro to TP, a nie ja, domagała się zawarcia umowy na okres 3 lat to chyba
mam prawo wymagać,
> aby się z niej wywiązała - czyli przez 3 lata oferowała mi usługę Octopus
S?
>
> --
> ============ Slawek =============
> TANIE KARTY PLASTIKOWE www.firmowki.pl
-
26. Data: 2003-08-22 14:06:08
Temat: Re: TPSA i podwyżki.
Od: "vihoo" <w...@w...pl>
A ja dodam do całej sprawy swoje trzy grosze.
Również korzystam z Octopus S i będę musiał przejść na pakiet który jest dla
mnie bardzo niekorzystny.
Nie chodzi mi o jakieś tam podnoszenie abonamentu czy innych kosztów rozmów.
Do tej pory korzystałem z wszystkich dostępnych rabatów jakie mogłem sobie
przypiąć do Octopusa S.
A pan z infolinii stwierdził, że niestety dotychczasowe rabaty (oprócz
wybranych numerów) nie migrują do
nowych pakietów!
I co wy na to?
Dzięki temu stracę c.a. 40% kwoty rachunku, której dzięki rabatom nie
płaciłem.