    From: "bulo" <b...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA i podwyżki.
    Date: Wed, 20 Aug 2003 01:25:02 +0200

    Użytkownik "Sławek" <s...@N...firmowki.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93DBA27036D32slawekfirmowkipl@212.244.88.51.
    ..
    zawarli umowę terminową (na 3 lata) na usługę, której
    > świadczenia mają zamiar zaprzestać. Nie chciałbym się bawić w zgadywanie,
    ale istnieje bardzo
    > duże prawdopodobieństwo, że w ostatnich dniach maja trwały już prace nad
    nową ofertą.
    > Takich zmian nie wprowadza się chyba z dnia na dzień.

    Obawiam się, żę w tpsa wszystko jest możliwe. Wczoraj gadałem z pracownikiem
    BOK jak interpretować pismo o zaprzestaniu świadczenia octopusa. Pani z
    uporem maniaka twierdziła, że operacja którą przeprowadzają to tylko zmiana
    cen: taka operacja dozwolona jest w regulaminie:))))) Na moje pytanie
    dlaczego zmienia się również nazwa, Pani stwierdziła, że to również jest
    dozwolone w regulaminie:))))) Konkretnego punktu regulaminu nie mogła jednak
    przytoczyć.W tym momencie nie pozostało mi nic innego jak grzecznie
    podziękować. Jaki z tego wniosek???

    Czyżby jednak podwyżka/zmiana była krokiem zrobionym na szybko bez
    odpowiedniego przygotowania??? Np na zlecenie wysoko postawionej osobistości
    (niekoniecznie polskiego obywatelstwa)!!!! Dopiero po rozesłaniu ulotek i
    odzewie ogółu isdnowców oraz zainteresowaniu UOKiK przyszła jakaś refleksja,
    sprawdzenie faktów i stanu prawnego, po czym nakazano pracownikom BOK
    przekazywanie skrajnie innej interpretacji sprzecznej ze stanem opisanym na
    ulotce???

    Moglibyście zadzwonić do BOK i zapytać o to????? Jest specjalna linia
    bezpłatna - informacja dla usług ISDN.

    > Przyjmując więc takie założenie, można chyba powiedzieć, że TP działała w
    złej wierze, celowo
    > namawiając mnie na rezygnację z dotychczasowego, konkurejcyjnego,
    operatora, oferując
    > korzystną cenowo usługę, którą mieli zamiar zlikwidować, a w jej miejsce
    zaoferować usługę
    > znacznie mniej korzystną dla mnie, jako klienta.

    Mam inne zdanie.
    Nad poszanowaniem prawa nikt w TPSA nie zawraca sobie głowy. Wydaje mi się
    (w kontekście wczesniej opisywanej sytuacji), ze tam nikt nie panuje nad
    całością pracy. To nie było działanie w złej wierze - to było przypadkowe,
    zupełnie nieprzemyślane posunięcie, na żądanie jakiejś niezorientowanej
    wysoko postawionej osoby!

    A może nie mam racji - wszak 1 października wchodzi w życie nowelizacja
    prawa telekomunikacyjnego................
    Dziwny zbieg okoliczności.......

    > Skoro to TP, a nie ja, domagała się zawarcia umowy na okres 3 lat to chyba
    mam prawo wymagać,
    > aby się z niej wywiązała - czyli przez 3 lata oferowała mi usługę Octopus
    S?