  • 1. Data: 2003-08-17 12:39:08
    Temat: prosba o pomoc
    Od: "romeq" <r...@p...fm>

    Witam!

    Mam prosbe, poszukuje ustawy - tekst jednolity prawa budowlanego i
    zagospodarowania przestrzennego ( uwzgledniajace najnowsze zmiany).

    Jesli ktos takowe posiada, prosze o mail na priv. Z gory bardzo dziekuje.

    --
    ~~
    Pozdrawiam!

    Robert Paszkiewicz

    Goodghost Webmasters Team
    We're making dreams come true
    ~~

  • 2. Data: 2003-08-17 12:49:29
    Temat: Re: prosba o pomoc
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagospodarowania przestrzennego ( uwzgledniajace najnowsze zmiany).
    >
    > Jesli ktos takowe posiada, prosze o mail na priv. Z gory bardzo dziekuje.

    prosisz o pomoc, a adres Twój lipny bo admin zwrócił mi odpowiedź na Twoja
    prośbę.

    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2003-08-17 13:12:01
    Od: "romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dziekuje.

    > prosisz o pomoc, a adres Twój lipny bo admin zwrócił mi odpowiedź na Twoja

    r...@p...fm jest poprawny. Na grupie dyskusyjnej mam wpisany:

    Pozdrawiam!

    Robert