  • 1. Data: 2002-12-18 23:37:38
    Temat: Diety
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Witam,

    Czy dieta przewodniczącej Komisji Wyborczej (praca w sobotę i niedzielę)
    jest dochodem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 2. Data: 2002-12-19 02:32:55
    Temat: Re: Diety
    Od: "Maciej" <m...@s...home.pl>

    > Czy dieta przewodniczącej Komisji Wyborczej (praca w sobotę i niedzielę)
    > jest dochodem?

    Tak jak marcheweka wg. UE jest owocem tak wg. RP dieta pracownika komisji
    nie jest dochodem.

    Maciej

  • 3. Data: 2002-12-19 10:18:37
    Od: c...@p...onet.pl

    > Tak jak marcheweka wg. UE jest owocem tak wg. RP dieta pracownika komisji
    > nie jest dochodem.
    >
    > Maciej

    Dieta jest dochodem ( a właściwie przychodem) tylko zwolnionym od opodatkowania :)

    Pozdrawiam

    Ciacho

  • 4. Data: 2002-12-19 20:25:42
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 19 Dec 2002 03:32:55 +0100,"Maciej"
    <m...@s...home.pl>,Maciej <atrkm4$apn$1@news.tpi.pl> napisał/a:

    > Tak jak marcheweka wg. UE jest owocem tak wg. RP dieta pracownika komisji
    > nie jest dochodem.

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 5. Data: 2002-12-19 20:36:38
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    19 Dec 2002 11:18:37
    +0100,c...@p...onet.pl,c...@p...onet
    .pl
    <5...@n...onet.pl> napisał/a:

    > Dieta jest dochodem ( a właściwie przychodem) tylko zwolnionym od opodatkowania :)

    To,że zwolnionym z opodatkowania,to ja wiem....tylko,że jak gdzieś będę
    pisała oświadczenie,czy osiagnełam w danym okresie dochód,to mam to
    ujawnić,czy nie?
    Jak napiszę,że ten groszowy dochód osiągnęłam,to przepadłam z kretesem
    :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 6. Data: 2002-12-19 22:45:19
    Od: "Maciej" <m...@s...home.pl>

> [...]
    > ujawnić,czy nie?
    > Jak napiszę,że ten groszowy dochód osiągnęłam,to przepadłam z kretesem

    Na 100% nie musisz, a nawet nie powinnas umieszczac tego w zeznaniu. Sam tez
    bylem kiedys w komisji to wiem. Z reszta nawet fiskus nie ma zadnych
    mozliwosci sprawdzenia tego.

    Maciej