  • 1. Data: 2002-12-18 23:35:44
    Temat: piramidki
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    Jeżeli piramidki są niezgodne z prawem to dlaczego np. totolotek jest
    legalny. Na dobrą sprawę to też piramidka tylko że ma bardziej nachylone
    sciany ???

    --
    Kasandr@

  • 2. Data: 2002-12-18 23:40:27
    Temat: Re: piramidki
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "kasandr@" wrote:
    > Jeżeli piramidki są niezgodne z prawem to dlaczego np. totolotek jest
    > legalny. Na dobrą sprawę to też piramidka tylko że ma bardziej nachylone
    > sciany ???

    A dlaczego jeden z najtwardszych narkotyków - alkohol - jest dozwolony,
    a reszta, nawet maryśka, jest zakazana?

    pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2002-12-18 23:56:07
    Od: "vai" <n...@u...pl>

    Użytkownik "kasandr@" <d...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jeżeli piramidki są niezgodne z prawem to dlaczego np. totolotek jest
    > legalny. Na dobrą sprawę to też piramidka tylko że ma bardziej nachylone
    > sciany ???

    "i jeszcze jedno, moj mily kolego:
    czy woda i papierosy nie uzalezniaja,
    czy nie widac ze to jedno i to samo dranstwo?
    nie - na wode monopol ma panstwo..."
    ... ot taki cytat z kazika (a moze kultu? ;))
    ... pozdr...
    ... btw... polecam text piosenki "5 lat"... bardzo.... trafna...
    ... vai

  • 4. Data: 2002-12-19 11:03:51
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    > "i jeszcze jedno, moj mily kolego:
    > czy woda i papierosy nie uzalezniaja,
    > czy nie widac ze to jedno i to samo dranstwo?
    > nie - na wode monopol ma panstwo..."
    > ... ot taki cytat z kazika (a moze kultu? ;))

    Zatem Prawo sprowadza się do zasady : jeżeli Kalemu ukraść krowy to źle, ale
    jeżeli Kali ukraść krowy to dobrze?? Ach, jakże jesteśmy cywilizowani, i
    jakie postępy w rozwoju poczyniliśmy od ostatniego zlodowacenia. Jestem pod
    wrażeniem.

    --
    Kasandr@

  • 5. Data: 2002-12-19 19:44:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Odnoszę wrażenie, że nie dokładnie wiesz, co to jest "piramida". Bezprawność
    piramidy polega na tym, że na jej końcu zawsze musi być kilku
    pokrzywdzonych, zaś na początku kilka osób się ich kosztem wzbogaci. Nie ma
    tu losowości, jak w totolotku. W totolotku każdy może być wygrany albo
    przegrany, grający godzi się na te zasady i tyle.

  • 6. Data: 2002-12-19 22:43:36
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> wrote in message
> [...]
    > tu losowości, jak w totolotku. W totolotku każdy może być wygrany albo
    > przegrany, grający godzi się na te zasady i tyle.

    Jedyna różnica jaką dostrzegam to ta że w piramidce wiadomo kto zgarnie a w
    totolotku nie.
    Jednakowoż przystąpienie do gry jest dobrowolne w obu przypadkach, przegrani
    są w obu przypadkach i w obu przypadkach tylko kilku się bogaci. Fiskusa nie
    liczę a może to o niego chodzi ???

    --
    Kasandr@

  • 7. Data: 2002-12-20 07:47:38
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]

    > są w obu przypadkach i w obu przypadkach tylko kilku się bogaci. Fiskusa nie

    To powyżej to kobieta pisała? Na trzeźwo?
    Ja raz jak wracałem po imprezie to też sie budka od totolotka nade mną nachylała.

    W piramidce musisz znaleść następnych naiwnych, którzy powołując się na ciebie
    imiennie wpłacą
    pieniadze do
    systemu, bo jeżeli tego nie zrobisz to na pewno nic nie zarobisz.
    Jak trafisz "trójkę" to wypłacają jak się przyjdzie z kolejnymi osłami?

    mer

  • 8. Data: 2002-12-20 07:56:26
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

> [...]
    > systemu, bo jeżeli tego nie zrobisz to na pewno nic nie zarobisz.
    > Jak trafisz "trójkę" to wypłacają jak się przyjdzie z kolejnymi osłami?

    Przy trójce to nawet nie można mówić o wygranej, ale wypłaty za 4, 5, i 6 są
    wprost proporcjonalne do ilości grających osłów, czyż nie?

    --
    Kasandr@

  • 9. Data: 2002-12-20 08:36:49
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    'Twas brillig, when kasandr@ wrote:

    > Przy trójce to nawet nie można mówić o wygranej, ale wypłaty za 4, 5, i
    > 6 są wprost proporcjonalne do ilości grających osłów, czyż nie?

    Nie grywam, ale 4 i 5 są chyba wypłacane niezależnie od kumulacji.
    A tych osłów nie musisz szukać, sami przychodzą. That's the difference

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś

    --
    Bzdrężyło. Szłapy maślizgajne Tomasz Kiełpiński
    Bujowierciły w gargazonach a.k.a. "Kiełpiś"

  • 10. Data: 2002-12-20 09:33:22
    Od: "kasandr@" <d...@y...com>

    > Nie grywam, ale 4 i 5 są chyba wypłacane niezależnie od kumulacji.
    > A tych osłów nie musisz szukać, sami przychodzą. That's the difference

    Tak, ale nadal tylko z tego, co wcześniej wyskubano osiołkom.
    Zgoda, że nie ja muszę ich szukać, bo to robi organizator, niemniej sam
    proces naganiania trwa.

    --
    Kasandr@