  • 1. Data: 2008-05-13 07:28:38
    Temat: [PC] szkoda finansowa z powodu wypadku (firma)
    Od: Filip_S <o...@n...grupe>

    Witam!

    Mam pewne informacje w interesujacym mnie temacie, lecz nie wiem czy sa one
    pewne i nie znam aktów prawnych potwierdzajacych to sytuacje.
    Otóż: prowadze firme transportowa, ktora swiadczy uslugi dla innej firmy
    (podpisana umowa)
    Na wskutek wypadku z winy innej firmy przewozowej podobno mam mozliwosc
    uzyskac odszkodowanie. Firma dla ktorej swiadcze uslugi moze wystawic
    zaswiadczenie o odmowie przyjecia zlecen w terminie niesprawnosci pojazdu
    oraz oszacowac kwote straty z racji niesprawnosci pojazdu - ktory jest
    narzedziem zarobkowym.

    Moje pytanie: jak najlepiej "rozegrac" to z firma, z winy ktorej nie
    uzyskuje przychodow? Czy zaczac od pisma informacjyjnego czy skierowac
    sprawe do sadu z kodeksu cywilnego? jesli tak jakie sa podstawy prawne?

    z gory dziekuje za wszelkie informacje

    --
    [ ___// pozdrawiam! \\___ ]