  • 11. Data: 2019-12-14 18:04:28
    Temat: Re: Szwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 17:38:28 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Właśnie to samo miałem napisać. Szwecja jest w miarę normalnym krajem i
    > prokurator robi, to co prawo nakazuje. Zebrali materiał i skierowali do
    > sądu, by rozpatrzył. To nie jest kwestia chcenia, lub nie

    No, troche jest - zawsze mozna odpisac, ze wniosek jest bezpodstawny.
    Pamietasz przeboje naszych prokuratorow z bialo/ruskimi dysydentami ?

    > Sądzisz, że Szwedów to obchodzi?

    Przecietnego Szweda moze i malo, ale ich rzad ... moze bardziej.
    A kto im ostatnio odmowil zwrotu porwanego dziecka ?

    J.

  • 12. Data: 2019-12-14 21:00:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 18:04, J.F. pisze:

    > No, troche jest - zawsze mozna odpisac, ze wniosek jest bezpodstawny.
    > Pamietasz przeboje naszych prokuratorow z bialo/ruskimi dysydentami?

    WIdocznie u nich bezpodstawność wniosku musi sąd stwierdzić i tyle.

    > Przecietnego Szweda moze i malo, ale ich rzad ... moze bardziej.
    > A kto im ostatnio odmowil zwrotu porwanego dziecka ?

    Sądzisz, że rządowi szwedzkiemu zależało na tym dziecku?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2019-12-14 21:10:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Sądzisz, że rządowi szwedzkiemu zależało na tym dziecku?

    nie oglądałeś Dziecko Rozemary ?

  • 14. Data: 2019-12-14 21:14:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 21:00:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > WIdocznie u nich bezpodstawność wniosku musi sąd stwierdzić i tyle.

    Ale bzdurne wnioski to chyba prokuratura sama odrzuca ?

    > Sądzisz, że rządowi szwedzkiemu zależało na tym dziecku?

    A kto im bedzie na emerytury pracowal ? :-)

    Poza tym ktory rzad lubi, zeby mu podwazac autorytet ?

    A zalezalo przynajmniej na tyle, ze wpisali do jakiejs bazy
    poszukiwanych, bo inaczej jakby polska SG zatrzymala ?
    I to bez zwloki wpisali.
    A potem jeszcze wniosek ekstradycyjny napisali.

    J.

  • 15. Data: 2019-12-14 21:23:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 21:14, J.F. pisze:

    > A kto im bedzie na emerytury pracowal ?

    czyli UE to dom spokojnej starości ?

  • 16. Data: 2019-12-14 21:23:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No takim gdzie zamordowali premiera i gdzie już niejeden gostek na warunkowym na
    wycieczce do kina zgwałcił i zabił swoją kurator.

    -----

  • 17. Data: 2019-12-14 22:41:45
    Temat: Re: Szwedzka prokuratura (nie) chce wydania Stefana Michnika Polsce
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 14.12.2019 o 18:04, J.F. pisze:
    [...]
    > Sądzisz, że rządowi szwedzkiemu zależało na tym dziecku?

    Sądzisz że IPN/rząd-PiS wysoko obstawia że Szwecja obywatela szwedzkiego
    Michnika Stefana wyda na drugi wniosek jak nie wydała na pierwszy?
    Jakieś tam szanse są. Ja dużymi bym ich nie nazwał nawet przez
    grzeczność.

    Moja dusza cynika obstawia że to zasadniczo kampania
    propagandowo-polityczna "czerwone Michniki" łączona
    z parciem na szkło IPN. Moja dusza praktyka patrzy
    po linii jak jeszcze bardziej gówniany byłby IPN
    jakby tego nie spróbował.

    Czasami wypada "dla zasady" zrobić to co szanse na sukces ma "nieduże".

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-12-14 23:47:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.12.2019 o 22:41, A. Filip pisze:
    > Moja dusza cynika obstawia że to zasadniczo kampania
    > propagandowo-polityczna "czerwone Michniki" łączona
    > z parciem na szkło IPN.

    czyli obstawiasz, że ani Stefana M. ani Romana P. nie spotka zasłużona
    kara za ich odrażające czyny ?

  • 19. Data: 2019-12-15 00:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 22:41:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
> [...]
    > Michnika Stefana wyda na drugi wniosek jak nie wydała na pierwszy?
    > Jakieś tam szanse są. Ja dużymi bym ich nie nazwał nawet przez

    No, wniosek uzupelnili o kolejne zbrodnie.

> [...]
    > z parciem na szkło IPN. Moja dusza praktyka patrzy
    > po linii jak jeszcze bardziej gówniany byłby IPN

    IMO - to raczej jakas chec zemsty ze strony PiS.
    Ktora jakos dziwnie wzrosla od poprzednich rzadow, i taka jakas
    bezrozumna, jak np ci policjanci co to rok sluzyli w SB.

    Kaczynski wszystkich obwinia o smierc brata?
    Czy czuje, ze wyborca chce igrzysk ?

    Michnik moze i na kare zasluzyl ... ale zaraz .. czy on tych wyrokow
    nie wydawal na podstawie obowiazujacej ustawy ?
    Czyli dokladnie to, co teraz PiS chce.

    J.

  • 20. Data: 2019-12-15 01:56:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > czyli obstawiasz, że ani Stefana M. ani Romana P. nie spotka zasłużona
    > kara za ich odrażające czyny ?

    Ty wielkie _własne_ pieniądze postawisz na to że spotka "za życia"?
    [Historycznie Angole potrafili przeprowadzić egzekucje zmarłych i
    pochowanych ale to było parę wieków temu]

    Świat nie jest taki jaki być powinien.

    --
    A. Filip