  • 1. Data: 2019-12-13 14:33:27
    Temat: obligacje zero procent
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Teraz każdy będzie miał okazję wesprzeć gospodarkę państwa.
    Zapewne w kolejce po proponowane papiery ustawi się cały suweren, a loterię
    jako pierwszy wygra skromny redemptorysta:

    https://www.money.pl/gospodarka/obligacje-skarbowe-n
    a-zero-procent-rzad-ma-chrapke-na-prawie-200-mld-zl-
    6455550633907841a.html

    "Polacy mogą trzymać w "skarpecie" w sumie nawet 200 mld zł. Te pieniądze
    mogłyby wesprzeć budżet. W Ministerstwie Finansów rozważana jest opcja typu
    "pożyczka na zero procent". Nowe obligacje skarbowe miałyby nie być
    oprocentowane, a w zamian za to resort organizowałby loterie. - Chciałbym,
    żeby takie obligacje były na dowolnie długi czas. Nawet 50 lub 100 lat -
    podkreśla w rozmowie z money.pl minister finansów Tadeusz Kościński.
    Poza możliwością zdobycia nagrody, nabywcy takich obligacji mieliby
    satysfakcję z pomocy państwu i gwarancję, że po określonym czasie odzyskają
    całą przekazaną kwotę."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-12-13 14:37:22
    Temat: Re: obligacje zero procent
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Miało iść na pl.biznes.banki, a anulować nie mogę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-12-13 16:16:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.12.2019 o 14:33, sracz z UB pisze:
    > Teraz każdy będzie miał okazję wesprzeć gospodarkę państwa.
    > Zapewne w kolejce po proponowane papiery ustawi się cały suweren, a loterię
    > jako pierwszy wygra skromny redemptorysta

    oj tam oj tam, sracz zapomniał o prezesie co nie ma konta w banku, a ma
    kota, no i będzie po kolorowych jarmarkach, trza się przyjrzeć skąd ten
    Kościński dostaje takie prikazy, aby puścić prezesa i kolorowe jarmarki
    bez skarpet:)

  • 4. Data: 2019-12-13 17:59:04
    Od: z <...@...pl>

    Przypomni ktoś jak się zakończyła historia loterii paragonowej?

    taki sam DURNY pomysł ;-)

  • 5. Data: 2019-12-13 21:36:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-13 o 14:33, Olin pisze:
> [...]
    > Poza możliwością zdobycia nagrody, nabywcy takich obligacji mieliby
    > satysfakcję z pomocy państwu i gwarancję, że po określonym czasie odzyskają

    Przecież to się do kabaretu nadaje.

    --
    animka

  • 6. Data: 2019-12-13 22:38:32
    Od: m...@g...com

    Teraz każdy będzie miał okazję wesprzeć gospodarkę państwa.
    Zapewne w kolejce po proponowane papiery ustawi się cały suweren, a loterię
    jako pierwszy wygra skromny redemptorysta
    ---
    skoro za KOmuny w totka mogl wygrywac pewien seryjny szczesciarz zawodowo skromny
    elektryk a POtem jeszcze trafil kumulacje KOmitetu noblize&oblize to nie widze
    przeszkod kanonicznych aby w Nowej Erze Green Deala demokratyczny Los nie mogl trafic
    na Imperialiste sPOd znaku Zoltego Grzybka ;P