  • 1. Data: 2023-04-18 19:05:16
    Temat: Marszałek witek cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Po tym jak prokurator uznał że osoba składająca zawiadomienie nie jest
    pokrzywndzoną, świadomie ignorując 52 KPK, bo przecież nie możliwe żeby
    nie znał wybija nowe szambo - marszałek znała szczegóły dotyczące śledztwa:

    "Radio ZET podało we wtorek, że w trakcie przeprowadzonej 6 kwietnia
    rozmowy dziennikarzy z Elżbietą Witek, marszałkini "nie raz wymieniła
    nazwisko osoby składającej zawiadomienie do prokuratury, dotyczące
    śmierci pacjentki, która przez 8 dni nie mogła trafić na OIOM
    legnickiego szpitala". "Marszałek stwierdziła, że to osoba, która składa
    donosy. Elżbieta Witek znała też niepublikowane wcześniej informacje na
    temat wcześniejszych wydarzeń z udziałem tej osoby, które miały miejsce
    w szpitalu. Nie znamy formalnego trybu, w jakim Marszałek mogła wejść w
    posiadanie informacji o personaliach osoby, która złożyła zawiadomienie
    do prokuratury" - wskazuje Radio ZET. Prokuratura Okręgowa w Legnicy
    zaznacza, że nie informowała Prokuratury Krajowej w Warszawie o
    prowadzonym postępowaniu. Radio ZET do tej pory nie otrzymało od
    Elżbiety Witek i Prokuratury Okręgowej w Legnicy odpowiedzi na pytanie,
    skąd marszałkini miała informację na temat osoby składającej
    zawiadomienie do prokuratury."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-04-18 19:44:57
    Temat: Re: Marszałek witek cd.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 18 Apr 2023 19:05:16 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Po tym jak prokurator
    [-]
    No i po co to przywlokłeś? Po jaką cholerę? Jakaś myśl przy tej okazji
    zmarszczyła twoje czółko? Jakaś teza przyszła co do głowy? Niestety,
    żadna :)

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-04-18 19:54:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 19:44, Jacek pisze:

    > No i po co to przywlokłeś? Po jaką cholerę? Jakaś myśl przy tej okazji
    > zmarszczyła twoje czółko?

    Wydaje mi się, że skoro sprawa dotyczy działania prokuratury to grupa
    prawo jest dobrym miejscem.

    Dobra - to specjalnie dla ciebie napiszę to w punktach.

    - co sądzisz o tym, że prokuratura ignoruje istnienie 52 KPK - nie wie,
    udaje że nie wie?

    - w jaki sposób marszałek witek znała fakty które powinny być znane
    tylko prokuraturze a jej nie.

    Teraz lepiej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-04-19 01:02:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.04.2023 o 19:54, Shrek pisze:

    > - co sądzisz o tym, że prokuratura ignoruje istnienie 52 KPK - nie wie,
    > udaje że nie wie?

    Z Twojego wpisu nie wynika, o co może Ci chodzić w tym kontekście. Nie
    wszyscy żyją tymi samymi wydarzeniami, co Ty. Może warto napisać, co
    masz na myśli.

    > - w jaki sposób marszałek witek znała fakty które powinny być znane
    > tylko prokuraturze a jej nie.

    Wykluczasz, że jeśli to faktycznie jest jakaś osoba "pisząca" różne
    donosy, to że pisała również do Sejmu?

    > Teraz lepiej?

    No właśnie średnio.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-04-19 06:11:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z Twojego wpisu nie wynika, o co może Ci chodzić w tym kontekście. Nie
    > wszyscy żyją tymi samymi wydarzeniami, co Ty. Może warto napisać, co
    > masz na myśli.

    Ok - teraz już wiesz. Masz jakieś przemyślenia?

    > Wykluczasz, że jeśli to faktycznie jest jakaś osoba "pisząca" różne
    > donosy, to że pisała również do Sejmu?

    Nie, natomiast wydaje mi się to mało prawdopodobne. Jeśli tak było
    napewno marszałęk to wytłumaczy:P

    > No właśnie średnio.

    W sumie też mi się średnio podoba...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-04-19 09:47:33
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 18 Apr 2023 19:54:06 +0200, użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > udaje że nie wie?
    >
    > - w jaki sposób marszałek witek znała fakty które powinny być znane

    Dużo lepiej. Tak trzymać.
    Ad p.1 - Nic nie sądzę, mam to w d...
    Ad p.2 - Wystarczy jej zapytać. Albo zatrudnić Rutkowskiego.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2023-04-19 12:19:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Apr 2023 07:47:33 -0000 (UTC), Jacek napisał(a):

    > Dużo lepiej. Tak trzymać.
    > Ad p.1 - Nic nie sądzę, mam to w d...
    > Ad p.2 - Wystarczy jej zapytać. Albo zatrudnić Rutkowskiego.

    No i dlatego PiS wygrywa wybory. Suterenowi nie przeszkadza, że żyje w
    państwie mafijnym, byle jego osobiście się nie czepiło.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2023-04-19 12:54:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Apr 2023 19:05:16 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > Elżbiety Witek i Prokuratury Okręgowej w Legnicy odpowiedzi na pytanie,
    > skąd marszałkini miała informację na temat osoby składającej

    A kto jest oskarzony/podejrzany w tej sprawie?
    Bo jemu trzeba przedstawic zarzuty dokladniej, to moze i z nazwiskiem
    donosiciela ...

    J.

  • 9. Data: 2023-04-19 17:53:25
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 19 Apr 2023 12:19:39 +0200, użytkownik Olin napisał:

    > No i dlatego PiS wygrywa wybory. Suterenowi nie przeszkadza, że żyje w
    > państwie mafijnym, byle jego osobiście się nie czepiło.

    Nie pieprz Olin bez sensu. Ja na PIS nie głosuję. Nie opuszczam też
    głosowań. Nie mam sobie nic do zarzucenia pod tym względem. A że mnie
    decyzje szeregowego prokuratora nie obchodzą to rzecz bez znaczenia wobec
    znanej powszechnie, więc i mnie, prawdy że PIS usiłuje zaprowadzić
    dyktaturę w mafijnym stylu. Więc napiąłeś się zupełnie zbytecznie :)

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2023-04-19 17:53:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2023 o 09:47, Jacek pisze:

    > Dużo lepiej. Tak trzymać.
    > Ad p.1 - Nic nie sądzę, mam to w d...

    "To jak cię nie interesuje to po co dzwonisz"?

    > Ad p.2 - Wystarczy jej zapytać. Albo zatrudnić Rutkowskiego.

    Albo na grupie. Napisz do cenzo^H^H^H moderatora żeby usunął:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!