  • 1. Data: 2004-02-26 06:15:03
    Temat: zmiana zeznan czy mozna?
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    mam taka sprawe czy mozna zmienic zeznanie na temat szkody (zeznalem z
    usunieto mi 200m kabla i 60m rurki z sieci w bloku) podczas gdy jak
    obliczylem wyszlo ze zginelo 55m rurki i troche ponad 160 :m kabla. Chcialem
    takze zmienic wysokosc robocizny za zbudowanie takiej sieci (zeznale m ze
    100zl) czy mozna? sprawa jeszcze nie jest w sadzie tylko pan policjant sie
    nia zajmuje ...
    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-02-26 08:27:02
    Temat: Re: zmiana zeznan czy mozna?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Pewnie że można ale czy ty uważasz że dobrze na tym wyjdziesz. A jeśli po
    przeszacowaniu kosztów jeszcze raz i wymierzeniu z natury masz dokładne
    ustalenia to idź i sprostuj zeznania zaznaczając że poprzednio opierałeś się na
    szacunkach.
    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,