  • 1. Data: 2004-02-18 16:27:14
    Temat: Szukam orzecznika ZUS-u lub kogos z podona wiedza:-)
    Od: "KLuB" <meak@(NOSPAM)wp.pl>

    Witam

    Szukam kogos, kto pomoglby mi ustalic procentowy uszczerbek na zdrowiu po
    wypadku. Bardzo sa mi te dane potrzebne. Wiem, za nalezaloby zobaczyc
    pacjenta ale coz...

    Bede wdzieczna za odpowiedz.

    Oto wszystkie dane:
    - wypadek komunikacyjny w dniu 28.11.2003
    - pobyt w szpitalu od 28.11. do 5.12.2003
    - opis z wypisu ze szpitala:
    rozpoznanie: "Contusio genus dex. Vulnus laceratum reg. genus bil. aperta.
    Laesio menisci medialis genus dex."
    zastosowano leczenie: "1.Atrhroscopia genus sin 2.Plastica capsulae art.
    genus dex. #.Plastica capsulae art. genus sin.
    - zwolenienia lekarskie od 28.11.2003 do 20.02.2004
    - miesiac rehabilitacji (laser, krio, cwiczenia)
    - obecnie: dwie nieznaczne blizny na policzku
    - blizny na kolanach (duze, szerokie) na lewym: 6cm, na prawym:10cm
    - noga lewa - prawie calkowicie sprawna, noga prawa - 115 stopni zgiecia

    To wszystko co moge napisac.

    Pozdrawiam
    KLuB

  • 2. Data: 2004-02-18 16:36:59
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "KLuB" <meak@(NOSPAM)wp.pl> napisał
    w wiadomości news:c103ph$tue$1@zeus.man.szczecin.pl

    > Szukam kogos, kto pomoglby mi ustalic procentowy uszczerbek na zdrowiu
    > po wypadku. Bardzo sa mi te dane potrzebne. Wiem, za nalezaloby zobaczyc
    > pacjenta ale coz...

    Obliczanie uszczerbku na zdrowiu nijak się ma do prawa.
    Sądzę, że odpowiedniejszą na to pytanie grupą jest:
    pl.sci.medycyna

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -