  • 1. Data: 2004-02-18 15:40:18
    Temat: firma specjalizujaca sie w pozwoleniach MinFin na loterie
    Od: "Magda" <c...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    mam do Was pytanie:
    czy znacie jakies kancelarie/firmy wyspecjalizowane w zdobywaniu pozwolen i
    zalatwianiu formalnosci przy organizowaniu loterii promocyjnej? Ja znam tylko
    jedna - Grzegrzolka & KO, a potrzebuje jeszcze jakichs innych.

    Z gory bardzo goraco dziekuje za pomoc
    Magda J.
    w razie czego mail do mnie:
    magda @ WYTNIJTO kid-adv.pl

  • 2. Data: 2004-02-19 08:25:20
    Od: "Magda" <c...@p...onet.pl>

    Czyli przez brak odpowiedzi mam rozumiec, ze takich firm nie ma?