  • 1. Data: 2004-02-18 16:47:47
    Temat: Marchew owocem wg przepisow UE- jakies plotki czy prawda
    Od: "Maciej Adam" <d...@g...pl>

    witam
    Pare razy slyszalem takie doniesienia, tylko nie wiem czy zrodla byly
    powazne.

    pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2004-02-18 16:54:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Maciej Adam" <d...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:c1051p$sq0$1@inews.gazeta.pl

    > Pare razy slyszalem takie doniesienia, tylko nie wiem czy zrodla byly
    > powazne.

    A ja z kolei słyszałem, że marchew jest świetnym
    środkiem wspomagającym potencję. Problem
    jest tylko z umiejętnym przymocowaniem.

    PS. To prawda, że w UE marchew jest owocem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."

  • 3. Data: 2004-02-18 23:26:01
    Od: "Oleg" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał:

    > PS. To prawda, że w UE marchew jest owocem.

    Czyżby Niemcy tego nie wiedzieli? :-)

    Pozdrawiam - Oleg