  • 1. Data: 2004-02-18 15:52:32
    Temat: Przeszukanie lokalu
    Od: "Werb" <W...@o...pl>

    Nurtuje mnie ta kwestia wiele czyta sie teraz o pirackim oprogramowaniu i
    nalotach na mieszkania prywatne .
    Wiec jak to jest czy policja powinna miec nakaz od prokuratora przy
    przeszukiwaniu lokalu .
    Albo czy moze go dostarczyc w czasie siedmiu dni od przeszukania.
    Wiele slyszalem opini na ten temat wiec jak to jest naprawde wpuszczac bez
    nakazu czy nie.

  • 2. Data: 2004-02-18 15:58:04
    Temat: Re: Przeszukanie lokalu
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Werb" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Albo czy moze go dostarczyc w czasie siedmiu dni od przeszukania.
    > Wiele slyszalem opini na ten temat wiec jak to jest naprawde wpuszczac bez

    Kolejna ofiara Microsoftowej plotki.

    Było wakowane setki razy. Przeszukaj archiwum grupy

    Nie było natomiast żadnych masowych przeszukań.

    Nie masz się czego bać... no chyba, że kupowałeś piraty w sieci i zwinęli
    twojego dostawcę.

    _________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-18 16:04:51
    Od: "Werb" <W...@o...pl>

    Nie chodzi mi o to czy przyjda czy nie ale czy maja prawo wejsc do lokalu
    bez nakazu w takim wypadku.

  • 4. Data: 2004-02-18 19:57:38
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Szanowny Falkenstein <r...@g...pl> napisał:

    > Kolejna ofiara Microsoftowej plotki.

    Okazuje się, że w zeszły weekend policja nawiedziła kilka mieszkań
    prywatnych w Lublinie, połapali kilku hakierów.
    Podobno nawet dyski twarde i płytki CD wylatywały z tych mieszkań przez
    okno:)

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --
    Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
    www.kaleczniaki.end.pl

  • 5. Data: 2004-02-18 20:47:10
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>

    Użytkownik Werb <W...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c102f2$2mq$...@G...Gubernat.NET...
    > Nie chodzi mi o to czy przyjda czy nie ale czy maja prawo wejsc do lokalu
    > bez nakazu w takim wypadku.

    Wszystko znajdziesz w archiwum grupy i w wielu artykułach w necie....

    Zbyszek

  • 6. Data: 2004-02-18 21:28:18
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Radzio" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prywatnych w Lublinie, połapali kilku hakierów.
    > Podobno nawet dyski twarde i płytki CD wylatywały z tych mieszkań przez

    Wiem, nawet odwiedzili mojego dawnego kumpla z podstawówki. Wiedziałem, że
    się kiedyś doigra, ale stawiałem raczej na jakiś rozboik Ale to nie była
    żadna kontrola legalności oprogramowania tylko nalot na hackerów. Podobnie
    wcześniejsze akcje były nalotami na dilerów pirackich programów i osoby,
    które od nich kupowały, a nie na zwykłychj userów..

    RF

  • 7. Data: 2004-02-18 21:50:44
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

> [...]
    > prywatnych w Lublinie, połapali kilku hakierów.
    > Podobno nawet dyski twarde i płytki CD wylatywały z tych mieszkań przez

    No właśnie: podobno.

  • 8. Data: 2004-02-18 21:52:31
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Nie chodzi mi o to czy przyjda czy nie ale czy maja prawo wejsc do lokalu
    > bez nakazu w takim wypadku.

    Krótko: tak.
    Przeszukanie bez postanowienia prokuratora
    musi być przez niego zatwierdzone (nawet gdy
    niczego nie zabrano).
    Czy Tobie doręczą zatwierdzenie, to Twoja decyzja.