  • 11. Data: 2004-11-19 21:47:41
    Temat: Re: Szukam Prawa Budowlanego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Nov 2004, Sebol wrote:

    >+ Dnia Thu, 18 Nov 2004 10:59:31 +0100, stanseba naskrobał(a):
    >+
    >+ > a ktora jest ustawa aktualna chodzi mi o date
    >+
    >+ czy tam pisze po chińsku? jeżeli jest klauzula "tekst ujednolicony"
    >+ "obowiązujący" to czego chcesz jeszcze?

    ...podejrzewam że rozporządzeń tudzież INNYCH ustaw :)
    Może być tak że np. jakiś przepis dajmy na to przeciwpożarowy nie
    ujęty w Prawie Budowlanym nie pozwala...
    Z faktu że w PB nie będzie zakazu nie wynika że nie ma go w ogóle :[
    (no chyba że on tam JEST to nie ma sensu szukać dalej).

    pozdrowienia, Gotfryd