  • 1. Data: 2004-11-18 09:08:50
    Temat: Szukam Prawa Budowlanego
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    SZukam aktualnej ustawy Prawo Budowlane , bo nie wiem ktora jest aktualna

    z gory thx

  • 2. Data: 2004-11-18 09:12:18
    Temat: Re: Szukam Prawa Budowlanego
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    a moze ktos bedzie wiedzial czy jezeli sasiad sie zgodzi mozna budynek
    mieszkalny wybudowac bez zachowania wymaganych odleglosci 3 i 4 metry ??

  • 3. Data: 2004-11-18 09:16:37
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    stanseba pisze:

    > SZukam aktualnej ustawy Prawo Budowlane , bo nie wiem ktora jest aktualna
    >
    > z gory thx

    www.sejm.gov.pl

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-11-18 09:59:31
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    a ktora jest ustawa aktualna chodzi mi o date

  • 5. Data: 2004-11-18 10:33:18
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    stanseba pisze:

    > a ktora jest ustawa aktualna chodzi mi o date

    jakbys popatrzyl gdzie pisalem, niepytalbys...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-11-18 10:40:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 10:59:31 +0100, stanseba naskrobał(a):

    > a ktora jest ustawa aktualna chodzi mi o date

    czy tam pisze po chińsku? jeżeli jest klauzula "tekst ujednolicony"
    "obowiązujący" to czego chcesz jeszcze?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-11-18 12:52:42
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    wszystko jest gdzies napisane i na wszystkie pytania zadane na grupie mozesz
    tak odpowiedziec , jezeli nie chcesz odpowiedziec na moje pytanie to nie
    odpowiadaj wogole , nie fatyguje sie piszac takie odpowiedzi , bo przeciez
    gdybym szukal adresu Sejmu to byk qwa spytal sie : Jaki jest netowy adres
    Sejmu ???
    typowo polskie zachowanie , nie znam odpowiedzi ale dopierodle gosciowi , bo
    sie zapytal , skad to sie bierze

    to po co jest grupa ???(dla niezorientowanych to bylo pytanie retroryczne)

  • 8. Data: 2004-11-18 12:57:37
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    stanseba pisze:

> [...]
    > bo sie zapytal , skad to sie bierze
    >
    > to po co jest grupa ???(dla niezorientowanych to bylo pytanie retroryczne)

    ta grupa jest jak sama nazwa wskazuje do dyskusjina temat prawa

    jesli ktos ma czas i potrafi, pomaga tym, ktorzy prosza o pomoc....

    Pan poprosil i pomoc otrzymal...dalsze pytania
    wskazywaly, ze z pomocyPan nieskorzystal.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-11-19 07:38:42
    Od: "Jan Kowalski" <d...@w...pl>

    Dz.U.2002 Nr 75 poz. 690 par. 12

  • 10. Data: 2004-11-19 09:10:06
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    I to jest odpowiedz , czy inni tak nie potrafia .
    Dziekuje Panie Janie .

    pozdr