  • 1. Data: 2008-09-25 08:38:32
    Temat: Szkolnictwo a prawo
    Od: Dariusz <d...@o...pl>

    Takie mam zapytanie w zwiazku z wprowadzaniem jezyka angielskiego od
    pierwszej klasy szkoly podstawowej. Czy odpowiednie ministerstwo od
    szkolnictwa ma prawo tak sobie wprowadzac co chce?
    Dla przykladu, nawet ruskiego nie musialem sie uczyc w pierwszej
    klasie, choc ruska armia u nas bytowala w tamtym czasie.
    Podobnie takie posuniecia jak wprowadzanie obowiazku szkolnictwa od 6
    roku zycia.
    O wiele mniej istotne rzeczy sa decydowane przez referenda, a tu sie
    decyduje o zyciu milionow rodzin.
    Czy mozna i jak podwazyc prawnie takie zarzadzenia wspomnianego
    ministerstwa?

  • 2. Data: 2008-09-25 10:01:28
    Temat: Re: Szkolnictwo a prawo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Dariusz pisze:

    > Czy mozna i jak podwazyc prawnie takie zarzadzenia wspomnianego
    > ministerstwa?

    Reklamacje do p`osłów.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 3. Data: 2008-09-25 11:22:34
    Od: Dariusz <d...@o...pl>

    > Reklamacje do p`os??w.

    poszukalem, zostaje chyba Trybunal Konstytucyjny, jako ze to wprowadza
    ustawa.
    Niepokoi mnie niedbalstwo o jezyk, o czym swiadczy nawet male
    zainteresowanie watkiem

  • 4. Data: 2008-09-25 12:23:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Dariusz" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Takie mam zapytanie w zwiazku z wprowadzaniem jezyka angielskiego od
    > pierwszej klasy szkoly podstawowej.

    zamiast sie pienic powinienes dziekowac, ze nie musisz za to dodatkowo
    placic
    dziwne ze jakos religia w szkole cie tak nie irytuje

  • 5. Data: 2008-09-25 12:40:08
    Od: Dariusz <d...@o...pl>

    > zamiast sie pienic powinienes dziekowac, ze nie musisz za to dodatkowo
    > placic
    > dziwne ze jakos religia w szkole cie tak nie irytuje

    jak nie musze placic?
    a z czyich pieniedzy beda szly pensje na nauczycieli?
    I skad wniosek o tej religii, jasnowidz?

  • 6. Data: 2008-09-25 12:50:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Dariusz" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > jak nie musze placic?

    a musisz za to jakos dodatkowo placic, w sensie za ten angielski?
    nie
    wiec po ki ..uj wode macisz

    > I skad wniosek o tej religii, jasnowidz?

    bo pienisz sie o angielski, a jakos nie widze, abys sie pienil o religie w
    przedszkolu albo szkole

  • 7. Data: 2008-09-25 12:53:09
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > jak nie musze placic?
    > a z czyich pieniedzy beda szly pensje na nauczycieli?
    > I skad wniosek o tej religii, jasnowidz?

    ON nie jasnowidz, on przepowiada przeszlosc (;)) z tego co piszemy na
    grupie. ;)

  • 8. Data: 2008-09-25 13:07:47
    Od: Dariusz <d...@o...pl>

    mecenas napisał(a):
    > ON nie jasnowidz, on przepowiada przeszlosc (;)) z tego co piszemy na
    > grupie. ;)

    acha,
    czarnowidz znaczy :)
    + ateista fanatyk

  • 9. Data: 2008-09-25 13:16:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > fanatyk

    heh i kto to mowi :)

  • 10. Data: 2008-09-25 16:48:30
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Uzytkownik "Dariusz" < > napisal w wiadomosci
> [...]
    > decyduje o zyciu milionow rodzin.
    > Czy mozna i jak podwazyc prawnie takie zarzadzenia wspomnianego

    Mysle, ze referendum daloby wynik 90% za j.angielskim. Mimo wszystko ludzie
    w Polsce nie sa idiotami.

    Pozdrawiam
    zenek