  • 1. Data: 2008-09-25 00:23:31
    Temat: niedrogi prawnik w Warszawie
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    poradzcie prosze: prawnik (nazwisko)/kancelaria prawna w
    Warszawie,konsultacje w roznych sprawach [rozwody; podpowiedzi-doradzanie w
    negocjacjach/ukladaniu sie z roznymi instytucjami,...] - ma byc
    - niedrogi
    - rzetelny
    Oraz (poza wlasnymi propozycjami): co sadzicie/wiecie o:
    http://probus.org.pl/index.html
    dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2008-09-25 12:53:21
    Temat: Re: niedrogi prawnik w Warszawie
    Od: "Jotemwu " <h...@g...pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):

    [...]
    Przez ostatnie 5 lat "przerzuciłem" w Warszawie kilku adwokatów i kilka
    adwokatek więc stanowczo odradzam szukania wg klucza "niedrogi". Nawet drogi
    i polecany może się okazać nie tyle nieuczciwy co mało skuteczny.

    Polecam kancelarię p.mec. Barbary Adynowskiej Nowy Świat bodajże 7. 100 %
    wygranych spraw. Wątpliwych spraw nie bierze.

  • 3. Data: 2008-09-25 12:57:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotemwu pisze:

    > 100 %
    > wygranych spraw. Wątpliwych spraw nie bierze.

    Dobre :)

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-09-25 13:16:16
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jotemwu in news:gbg1k1$bqf$1@inews.gazeta.pl
    [.............]
> [...]
    > Polecam kancelarię p.mec. Barbary Adynowskiej Nowy Świat bodajże 7. 100 %
    > wygranych spraw. Wątpliwych spraw nie bierze.

    z tym, ze ja w root poscie _wyraznie_ zaznaczylem, ze _nie_ chodzi mi o
    jakies gardlowe sprawy, PROCESY kolubryny, super slawy "biorace tylko takie
    a nie inne sprawy";
    nie, chodzi o _konsultacje_ , czyli pojscie do rzetelnego biura prawnego (a
    tam do konkretnej osoby), dowiedzenie sie, jak sie za sprawe zabrac, bo jest
    takiej a takiej natury, a nie wie sie jak w ogole ja ugryzc, jaki jest
    algorytm postepowania, co jest potrzebne do napisania, jak to sie pisze, do
    kogo, gdzie sie potem zanosi, itp itd - moze ten prawnik wlasnie to napisze,
    moze {ale tylko: może] potem to poprowadzi sadownie [ale to juz osobna
    sprawa, takze pewnie i finansowo] - chodzi mi o to, by byl w w/w drobnych
    sprawach znajacy sie na rzeczy, rzetelny, kompletny w
    ukierunkowaniu-DORADZENIU, zeby - chociaz nie ma na glowie od razu finansowo
    korzystego honoracyjnie procesu - nie wzial jakiegos wydumanego honorarium
    za sam fakt, ze oddychamy w tym samym pokoju.
    M. in. dlatego pytalem o
    http://probus.org.pl/index.html
    bo ktos cos kiedys pozytywnie o tym miejscu - ale moze sa inne...

    Czy ktos wie w tej sprawie cos _KONSTRUKTYWNEGO_ ?

  • 5. Data: 2008-09-25 17:14:53
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Jotemwu pisze:
> [...]
    >
    > Polecam kancelarię p.mec. Barbary Adynowskiej Nowy Świat bodajże 7. 100 %
    > wygranych spraw. Wątpliwych spraw nie bierze.

    No to ja jestem daleko w tyle. !
    Przegranych mam mniej niż wygranych ale aby aż 100%!!!
    Prawdziwe objawienie wśród palestry.
    ;)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2008-09-26 06:01:01
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    Mecenas napisał
    > No to ja jestem daleko w tyle. !
    > Przegranych mam mniej niż wygranych ale aby aż 100%!!!
    > Prawdziwe objawienie wśród palestry.

    Przestan brac sprawy watpliwe, to Ci "wygrywalnosc" skoczy :)

    pozdrawiam
    Gosia