  • 1. Data: 2008-09-25 03:42:41
    Temat: Re: niedrogi prawnik w Warszawie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:
    > poradzcie prosze: prawnik (nazwisko)/kancelaria prawna w
    > Warszawie,konsultacje w roznych sprawach [rozwody; podpowiedzi-doradzanie w
    > negocjacjach/ukladaniu sie z roznymi instytucjami,...] - ma byc
    > - niedrogi
    > - rzetelny
    > Oraz (poza wlasnymi propozycjami): co sadzicie/wiecie o:
    > http://probus.org.pl/index.html
    > dzieki za pomoc.

    wiesz, chcesz żeby coś było białe w kolorze czarnym

    zdecyduj się czy chcesz, żeby był
    a) w warszawie
    b) niedrogi
    c) rzetelny

    niestety te opcje wykluczają się wzajemnie.

  • 2. Data: 2008-09-25 06:46:39
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Sep 2008 22:42:41 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

> [...]
    > b) niedrogi
    > c) rzetelny
    >
    > niestety te opcje wykluczają się wzajemnie.

    Wiesz, ja rozumiem że a) i b) mogą się wykluczać, b) i c) w końcu też.
    Ale trudno mi uwierzyć, że a) i c) też... :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:45:41 user up 11841 days, 20:40, 1 user, load average: 0.05, 0.18, 0.04 ]

    Make it right before you make it faster.

  • 3. Data: 2008-09-25 06:56:26
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    witek pisze:

    > zdecyduj się czy chcesz, żeby był
    > a) w warszawie
    > b) niedrogi
    > c) rzetelny
    >
    > niestety te opcje wykluczają się wzajemnie.

    Dokladnie ;-)

    Generlanie mozna powiedziec, ze kazda kancelaria swiadczy uslugi
    1) dobrze
    2) szybko
    3) tanio
    przy czym klienci czesto nie zdaja sobie sprawy ze moga wybrac tylko
    dwie z powyzszych cech:
    - jesli ma być dobrze i szybko, to nie bedzie tanio
    - jesli ma byc dobrze i tanio, to nie bedzie szybko
    - jesli ma byc szybko i tanio, to nie bedzie dobrze

    :-))))))

    --
    pozdr
    luck

  • 4. Data: 2008-09-25 08:06:24
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@Z...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > - jesli ma byc dobrze i tanio, to nie bedzie szybko
    > - jesli ma byc szybko i tanio, to nie bedzie dobrze

    Nie jestem z Warszawy ale za to jestem rzetelny i dość drogi. :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2008-09-25 09:59:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mecenas pisze:

    [ciach ...]

    A ja powiedziałbym że tam gdzie drogo to i tak w większości wypadków
    poziom jest żenujący. Zdarzają się pranicy którzy są dobrzy, a nie są
    drodzy. Jakoś nie widzę sprzeczności w dobry = niedrogi.

    A wysokości poziom samooceny jest zazwyczaj wadą a nie zaletą. Tylko ten
    kto nic nie robi nie myli się.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 6. Data: 2008-09-25 10:17:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    witek in news:gbf1bj$8no$2@inews.gazeta.pl
    [......]
    > niestety te opcje wykluczają się wzajemnie.

    nie, nie wykluczaja sie. Mozemy oczywiscie podyskutowac, co to znaczy
    niedrogi, ale z dobrym nastawieniem do pytania byc moze ktos znajdzie
    odpowiedz i na nia poswieci tutaj czas, a nie na ezoteryczne filozofie.