  • 41. Data: 2009-09-22 08:05:45
    Temat: Re: Szkola i coroczne dorabianie kluczy do szafki
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-09-2009 o 09:13:00 Patryk Włos <p...@i...peel>
    napisał(a):

    > Ustrój, w którym obywatel nie może normalnie, swobodnie żyć. W którym
    > prawo jest represyjne i nie pozwala rozwijać się ludziom ambitnym i
    > przedsiębiorczym.

    Jak rozumiem dwa lata temu było totalitarnie a teraz już nie jest?

    --
    Tomek

  • 42. Data: 2009-09-22 08:07:12
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Jak rozumiem dwa lata temu było totalitarnie a teraz już nie jest?

    Może i jeszcze nie było, ale ten psychopata dążył do tego, aby zaczęło być.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 43. Data: 2009-09-22 08:18:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-09-2009 o 10:07:12 Patryk Włos <p...@i...peel>
    napisał(a):

    > Może i jeszcze nie było, ale ten psychopata dążył do tego, aby zaczęło
    > być.

    Skąd wiesz?

    --
    Tomek

  • 44. Data: 2009-09-22 08:47:29
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Skąd wiesz?

    Nosz kurwa no! A zaostrzenie prawa, aby aparat represji ścigał wszystko,
    co się tylko da, to nie jest wprowadzanie totalitaryzmu?

  • 45. Data: 2009-09-22 09:02:16
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-09-2009 o 10:47:29 Patryk Włos <p...@i...peel>
    napisał(a):

    > Nosz kurwa no! A zaostrzenie prawa, aby aparat represji ścigał wszystko,
    > co się tylko da, to nie jest wprowadzanie totalitaryzmu?

    :)

    --
    Tomek