  • 1. Data: 2009-09-16 11:45:32
    Temat: Paserstwo czy nie?
    Od: ".Artur." <"onet_mekar(wytnij)"@poczta.onet.pl>

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article444697/Scia
    gasz_filmy_Fiskus_cie_dopadnie.html

    Czy urzędnicy mogą pobierać podatki od zysków z nielegalnych przedsięwzięć?
    Czy to nie nazywa się paserstwem lub współudziałem?

  • 2. Data: 2009-09-16 12:15:14
    Temat: Re: Paserstwo czy nie?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:45:32 +0200, .Artur. napisał(a):

    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article444697/Scia
    gasz_filmy_Fiskus_cie_dopadnie.html

    > Czy urzędnicy mogą pobierać podatki od zysków z nielegalnych przedsięwzięć?
    > Czy to nie nazywa się paserstwem lub współudziałem?

    Pierdu, pierdu.
    Co ma pobieranie (ściąganie) do sprzedaży?
    Rozumiem jakby jakiś debil handlował jakimiś piratami w sieci - wówczas
    "nieujawnione dochody".
    Ale w przypadku pobierania?
    Ten artykuł to pitolenie jakiegoś matołka.

  • 3. Data: 2009-09-16 12:27:54
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Herald wrote:

> [...]
    > "nieujawnione dochody".
    > Ale w przypadku pobierania?
    > Ten artykuł to pitolenie jakiegoś matołka.

    Ściągając pirata uzyskujesz wg US jakiś przychód, to jakbyś dostał w
    prezencie. Więc trzeba od tego odprowadzić podatek. Niestety taka jest
    logika US.

    wer

  • 4. Data: 2009-09-16 14:52:50
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ściągając pirata uzyskujesz wg US jakiś przychód, to jakbyś dostał w
    > prezencie. Więc trzeba od tego odprowadzić podatek. Niestety taka jest
    > logika US.

    Hmm, czyli jak nagrywam sobie film na video/dvd czy wprost na dysk z cyfry
    to tez uzyskuje przychod bo nie musze go kupowac w sklepie?. Albo jak czytam
    wyborcza na stronie zamiast ją kupic w kiosku?:))

    Pzdr

    LH

  • 5. Data: 2009-09-16 15:33:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    Lady_Heather pisze:

> [...]
    > cyfry to tez uzyskuje przychod bo nie musze go kupowac w sklepie?. Albo
    > jak czytam wyborcza na stronie zamiast ją kupic w kiosku?:))

    Dokładnie. Mało tego, jak pomożesz sąsiadce, to ona uzyska przychód i musi
    zapłacić podatek - jako rzecze katowicki US.
    Czy jak sobie pomalujesz sam okna, to też osiągnąłeś przychód bo nie
    wydałeś na malarza - odprowadź podatek do US.

    Pozdrawiam
    WW
    "Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
    "Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
    zacząć się bać. "

  • 6. Data: 2009-09-16 15:37:15
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 16:52:50 +0200, Lady_Heather napisał(a):

> [...]
    > cyfry to tez uzyskuje przychod bo nie musze go kupowac w sklepie?. Albo
    > jak czytam wyborcza na stronie zamiast ją kupic w kiosku?:))

    W samej rzeczy. Jak jedziesz rowerem a nie taksówką.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 7. Data: 2009-09-16 16:09:00
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Smok Eustachy <S...@E...pl> pisze:

    > W samej rzeczy. Jak jedziesz rowerem a nie taksówką.

    To jakiej wysokości "podatek od roweru" zadowoli US? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Leniwego mężczyznę poznaje się po jego zagrodzie.

  • 8. Data: 2009-09-16 16:16:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Adam Filip w <news:bhlikfq7em-1-99G@david.huge.strangled.net>:

    > To jakiej wysokości "podatek od roweru" zadowoli US? ;-)

    350 stawek dziennych :-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2009-09-16 18:27:07
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]

    > Ściągając pirata uzyskujesz wg US jakiś przychód, to jakbyś dostał w
    > prezencie. Więc trzeba od tego odprowadzić podatek. Niestety taka jest

    Hmmm, jak kogoś okradne włamując się do mieszkania, albo dam gazrurką w łeb
    i zabiorę portfel, to mam przychód i oprócz wyroku US powinien domagać się
    podatku :)))

    Pozdro Przemek

  • 10. Data: 2009-09-16 22:10:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lady_Heather pisze:

    > Hmm, czyli jak nagrywam sobie film na video/dvd czy wprost na dysk z
    > cyfry to tez uzyskuje przychod bo nie musze go kupowac w sklepie?. Albo
    > jak czytam wyborcza na stronie zamiast ją kupic w kiosku?:))

    Ty się nie śmiej - kiedyś paru firmom jakiś US naliczył podatek
    dochodowy (plus karę za ukrycie dochodu) za to, że mieli system
    operacyjny i pakiet biurowy (linuxowa dystrybucja) ściągnięty "gratis" z
    sieci. Za wartość towaru wzięli ceny detaliczne analogicznych pakietów
    Micro$oft ;)