  • 1. Data: 2002-09-23 05:58:32
    Temat: Kasjer i Glowna Ksiegowa
    Od: t...@k...pl (Tadeusz Luczyna)

    Witam..
    Przyjaciolka pracuje w Zwiazkach Zawodowych, pelni role Asystentki
    Przewodniczacego, tak to sie nazywa, a w rzeczywistosci pelni role
    sekretarki, kasjera i wykonuje mnostwo innych rzeczy. Ostatnio zaproponowano
    jej takze funkcje Głownej Ksiegowej. Nasze pytanie brzmi, czy mozna
    jednoczesnie pelnic funkcje Kasjera i Glownej Ksiegowej, gdzies o uszy mi
    sie obilo, ze jest to niezgodne z przepisami. Bardzo prosze o opinie,
    najlepiej poparte konkretnymi przepisami. Przyjaciolka bardzo chetnie
    przyjelaby nowa funkcje, ale nie jestesmy pewni czy nie kloci sie to z
    przepisami, kumpela nie chce stac sie przyczyna jakis klopotow w pracy. Za
    wszystkie uwagi dziekuje.

    Pozdrawiam
    TL

  • 2. Data: 2002-09-23 08:06:35
    Temat: Re: Kasjer i Glowna Ksiegowa
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Luczyna" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej takze funkcje Głownej Ksiegowej. Nasze pytanie brzmi, czy mozna
    > jednoczesnie pelnic funkcje Kasjera i Glownej Ksiegowej,

    Jak nie ma innego wyjscia (brak presonelu) to musi laczyc te funkcje.

    ATSD to kolezanka ma doswiadczenie zawodowe w ksiegowosci?

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-23 08:32:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Jakies doswiadczenie ma, ale nie na takim stanowisku. Czy prawnie ma to
    > jakies znaczenie?

    Doswiadczenie czy laczenie stanowisk?
    IMHO nie ma znaczenia prawnego.

    Dobrze byloby, zeby sama sobie nie zatwierdzala dokumentow do wyplaty.

    > Bo o to czy da sobie rade to sie nie martwie.

    No to powodzenia.

    Karol

  • 4. Data: 2002-09-23 08:32:52
    Od: t...@k...pl (Tadeusz Luczyna)

> [...]

    >Karol

    Jakies doswiadczenie ma, ale nie na takim stanowisku. Czy prawnie ma to
    jakies znaczenie? Bo o to czy da sobie rade to sie nie martwie.

    Dzieki za odpowiedz
    Pozdrawiam
    TL