  • 1. Data: 2002-09-23 06:57:16
    Temat: Urlop okolicznosciowy a slub
    Od: "Marcin" <f...@i...pl>

    Witam.
    Oto moje pytanie:
    Rok temu zawarlem slub cywilny i skorzystalem z przyslugujacych mi 2 dni
    urlopu okolicznosciowego,
    w tym roku zamierzam stanac przed oltarzem (slub koscielny).
    Czy w tej sytuacji przysluguje mi ponownie urlop okolicznosciowy ???

    Bardzo prosze o Wasze opinie a najchetniej odnosniki do konkretnych aktow
    prawnych.
    Dzieki
    Marcin

  • 2. Data: 2002-09-23 07:10:06
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy a slub
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Marcin napisał:
> [...]
    > tym roku zamierzam stanac przed oltarzem (slub koscielny). Czy w
    > tej sytuacji przysluguje mi ponownie urlop okolicznosciowy ???

    Moim zdaniem nie, ponieważ w świetle Polskiego prawa jesteś żonaty i
    ślub kościelny, jak każda uroczystośc stricte religijna i nie mająca
    wpływu na twoja sytuację prawną, to twoja prywatna sprawa.
    Związek małżeński juz raz zawarłeś. Państwa nie interesuje ile w
    związku z tyym przeprowadzisz jeszcze ceremonii religijnych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl