  • 21. Data: 2021-04-15 20:36:02
    Temat: Re: Szczepionka Johnson
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Serio trudno stwierdzic?
    > Jak przez 10 lat umierało w Polsce srednio 390 tysiecy a nagle umarło
    > prawie 490 to rzeczywiscie trudno jest stwierdzic...
    > No powiedzmy ze to dlatego ze zamkneli fryzjerów i ludzie z nerwów
    > umieraja ze maja chujowe fryzury.

    Ty się zając śmiej. Samobójstw przybyło. Między innymi mówi o tym
    ratownik w wywiadzie u Sumlińskiego
    https://www.youtube.com/watch?v=D6EM7qQL6k8&t=1214
    W tym także pokazuje na wizji wyniki dodatnie testu do którego
    podano tylko sól fizjologiczną. Bez wymazu, oczywiście.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 22. Data: 2021-04-15 21:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

> [...]
    > W tym także pokazuje na wizji wyniki dodatnie testu do którego
    > podano tylko sól fizjologiczną. Bez wymazu, oczywiście.

    Wytłumacz prosze jak brzmi twoja teza.
    Umarło tyle co napisałem czy to jakas fatamorgana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 23. Data: 2021-04-16 07:54:08
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.04.2021 o 17:59, Budzik napisał:
> [...]
    > prawie 490 to rzeczywiscie trudno jest stwierdzic...
    > No powiedzmy ze to dlatego ze zamkneli fryzjerów i ludzie z nerwów

    Serio trudno stwierdzić, a w zasadzie łatwo, bo działania rządu do tego
    doprowadziły w związku z covidem, a nie sam covid. Blokada dostępu do
    normalnego leczenie (teleporady). Zamknięcie częsci oddziałów, bo
    tworząc w niektórych szpitalach bezsensownie 20 łóżek covidowych,
    wyłączać musiano czasami 100 łóżek innych. Potwierdzają to informacje o
    hospitalizacjach. W momencie, gdy ciężko było dostać się do szpitala,
    czyli jesienią, ilość hospitalizacji była o 35% niższa niż rok
    wcześniej! Tak problem podstawowy to zmiana podejścia dosposobu leczenia
    oraz wiara w testy, które bez klinicznych badań o niczym nie mówią.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2021-04-16 07:56:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.04.2021 o 21:59, Budzik napisał:
    > Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Wytłumacz prosze jak brzmi twoja teza.
    > Umarło tyle co napisałem czy to jakas fatamorgana?

    umarło, tylko nie na covid, tylko ze względu na zapaść służby zdrowia,
    na niewykonane zabiegi, za brak dostępu do lekarza, a spowodowały to
    decyzje rządu i wprowadzenie paniki.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 25. Data: 2021-04-16 08:19:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.04.2021 17:59, Budzik wrote:
> [...]
    > prawie 490 to rzeczywiscie trudno jest stwierdzic...
    > No powiedzmy ze to dlatego ze zamkneli fryzjerów i ludzie z nerwów

    Budzik, ale Ty nie kojarzysz faktów że zmienną w tym równaniu nie jest
    tylko covid? Przecież rząd zdezorganizował pracę całej służby zdrowia.
    To nie jest tak, że wszystko jest tak samo jak 2 lata temu tylko covid
    przyszedł.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2021-04-16 12:26:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2021 08:09:28 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Problem jest taki że ciężko stwierdzić, bo o ile nie rozjedzie Cię walec
    > to masz dużą szanse że wpisaną przyczyną zgonu będzie COVID.

    No ale mowimy o 120 tys nadmiarowych zmarlych.
    Skads sie wzieli.

    Tylko zapasc pogotowia i teleporady ?

    J.

  • 27. Data: 2021-04-16 12:35:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2021 08:00:39 +0200, Zbynek Ltd. wrote:

    > Tak, że wg jakiejś organizacji monitorującej śmierci po
    > szczepionkach, tych po szczepieniu przeciw Covid w ciągu 3 miesięcy
    > było więcej niż przez ostatnie 10 lat po wszystkich innych
    > szczepieniach.

    Chetnie bym zobaczyl konkretne dane, ale wiesz - jak szczepisz grupe
    80+, ktorej statystycznie np 5 lat zycia zostalo, to tak na milion
    zaszczepionych 17 tys umrze w miesiac po podaniu szczepionki.

    chyba troche przesadzilem - dluzej pozyja
    http://www.wskazniki.gofin.pl/8,380,2,tablica-sredni
    ego-dalszego-trwania-zycia-kobiet-imezczyzn.html

    ale te dane to juz i tak skrocone po poprzednim roku ... choc chyba
    ekstrapolowane na przyszlosc.

    J.

  • 28. Data: 2021-04-16 12:43:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 23:58:02 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    n-przeciw-covid/news-johnson-and-johnson-opoznia-wej
    scie-na-unijny-rynek-szczepio,nId,5166983
    [...]
    > CVST
    > https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19877794/
    > 3-4/milion; 7 dla noworodków. Kaman.

    Zapewne na rok.
    A tu mamy okres znacznie krotszy - 14 dni, 30dni.

    > Nb. zakrzepicy jako takiej, różnych odmian jest >1/1000.

    > Trochę konkurencyjnych szczepionek jest.

    Ale to zaliczam do poprzedniego akapitu - podsrywanie.

    Ciekawe jest natomiast to, ze sa takie ostrzezenia przy J&J, przy
    Astra-Zeneca, a nie bylo przy Pfizer i Modernie.

    Badania trwaja
    https://www.medexpress.pl/poznano-mechanizm-powstawa
    nia-maloplytkowosci-i-zakrzepow-po-szczepieniu-przec
    iw-covid-19/81281

    J.

  • 29. Data: 2021-04-16 17:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jest tylko covid? Przecież rząd zdezorganizował pracę całej służby
    > zdrowia. To nie jest tak, że wszystko jest tak samo jak 2 lata

    Zmienna jest covid.
    On pociągnał za soba zmiane innych parametrów.
    A ze dało sie lepiej? Nie trudno wpasc na taki wniosek skoro trudno
    znależc kraj który radzi sobie rownie zle jak my...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 30. Data: 2021-04-16 23:53:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Problem. W jakimś wywiadzie tego słuchałem. Właśnie - w jakimś. Nie
    > chcę powtórnie przesłuchiwać 3 wywiadów przez 3 godziny. Może znajdę
    > w necie jakąś stronę.

    Ot i samo się wepchało w innym reportażu :-)
    Vaccine Adverse Event Reporting System
    https://vaers.hhs.gov/data.html
    Niemniej gdzie było to zestawienie to już nie chce mi się szukać.

    Wywiad Gadomskiego od 05:50
    https://www.youtube.com/watch?v=i2DpfMq_rGE&t=364
    Dla zgonów poszczepionkowych przeciw Covid w samych USA zmarło 2800,
    w EU 5400.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65