  • 11. Data: 2021-04-15 08:09:28
    Temat: Re: Szczepionka Johnson
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.04.2021 21:59, Budzik wrote:
    > Tymczasem w zwiazku z pandemia umarło juz dodatkowo ile osób?
    > Ze 120 tysiecy?

    Problem jest taki że ciężko stwierdzić, bo o ile nie rozjedzie Cię walec
    to masz dużą szanse że wpisaną przyczyną zgonu będzie COVID.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2021-04-15 12:48:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-04-15 o 08:00, Zbynek Ltd. pisze:
    > wg jakiejś organizacji

    Jakiś link dasz?

    Robert

  • 13. Data: 2021-04-15 13:27:29
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    m4rkiz w

    > No problem w tym że nie wiadomo ile się utrzymuje odporność po tej
    > szczepionce, podobno już po 3 miesiącach następuje gwałtowny spadek

    Byłeś IDIOTĄ, jesteś IDIOTĄ, zostaniesz IDIOTĄ...

    Jakie 3 miesiące, skoro dopiero zaczęli szczepić...

    Coś usłyszałeś o szczepionkach, i teraz pierdolisz jak potłuczony.

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2021-04-15 15:18:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz napisał(a) :

    > Problem jest taki że ciężko stwierdzić, bo o ile nie rozjedzie Cię walec
    > to masz dużą szanse że wpisaną przyczyną zgonu będzie COVID.

    A i tu nie byłbym tego taki pewien. Bo może zarażony zasłabł i
    przewrócił się pod walec? Gdyby nie miał Covida, to by się nie
    przewrócił ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 15. Data: 2021-04-15 15:28:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Wańkowski napisał(a) :

    > Jakiś link dasz?
    >
    > Robert

    Problem. W jakimś wywiadzie tego słuchałem. Właśnie - w jakimś. Nie
    chcę powtórnie przesłuchiwać 3 wywiadów przez 3 godziny. Może znajdę
    w necie jakąś stronę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 16. Data: 2021-04-15 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Ale tak jak w przypadku covida to jest *dodatkowe* ryzyko
    > niezależne od jakichkolwiek innych działań lub ich braku, więc nie
    > można się uspokajać w ten sposób.

    W jakim sensie?
    Sam covid powoduje ogromne ryzyko zakrzepowe.
    Szczepionka ma chronic przed covidem powodujac jakies minimalne ryzyko.
    Własciwie trudno powiedziec czy powoduje bo rozmawiamy o 6 przypadkach
    na 7mln a dzis czytałem ze tak naprawde o 1 przypadku smiertelnym.

> [...]
    > szczepionce, podobno już po 3 miesiącach następuje gwałtowny
    > spadek przeciwciał więc JEŻELI tak jest to liczby zaczynają

    Hmm, podasz zrodło tych danych?

    > Ja sam planuję się szczepić, ale tak raczej za rok, jak już obecne
    > testy na dużych grupach pokażą czym lepiej.

    :)
    Twój wybor.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 18. Data: 2021-04-15 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TomN n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Byłeś IDIOTĄ, jesteś IDIOTĄ, zostaniesz IDIOTĄ...
    >
    > Jakie 3 miesiące, skoro dopiero zaczęli szczepić...
    >
    > Coś usłyszałeś o szczepionkach, i teraz pierdolisz jak potłuczony.

    Dajmy szanse, niech poda zródło.
    Na razie czytałem ze bodaj po modernie badali tych co pierwzych
    szczepili i nadal maja przeciwciała. Czyli conajmniej 6 miesiecy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 17. Data: 2021-04-15 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Problem jest taki że ciężko stwierdzić, bo o ile nie rozjedzie Cię
    > walec to masz dużą szanse że wpisaną przyczyną zgonu będzie COVID.

    Serio trudno stwierdzic?
    Jak przez 10 lat umierało w Polsce srednio 390 tysiecy a nagle umarło
    prawie 490 to rzeczywiscie trudno jest stwierdzic...
    No powiedzmy ze to dlatego ze zamkneli fryzjerów i ludzie z nerwów
    umieraja ze maja chujowe fryzury.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 19. Data: 2021-04-15 18:23:26
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    >:

    > No powiedzmy ze to dlatego ze zamkneli fryzjerów i ludzie z nerwów
    > umieraja ze maja chujowe fryzury.

    No! Ja się "na łyso" ogoliłem (gorąco idzie), i mi mówią w domu, że "żyły"
    na czole widać, więc to chyba wkurw... :)

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2021-04-15 18:50:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2021 o 07:32, m4rkiz pisze:

    > Ale tak jak w przypadku covida to jest *dodatkowe* ryzyko niezależne od
    > jakichkolwiek innych działań lub ich braku, więc nie można się uspokajać
    > w ten sposób.

    Owszem można - jeśli jest pomijalnie małe (a wedle tego jest). Pomijam
    już że per saldo korzyści znacznie przewyższają to ryzyko.

    Już bardziej bałbym się jakiś skutków długofalowych a jeszcze nie znanych.

    --
    Shrek