  • 11. Data: 2017-09-12 22:32:23
    Temat: Re: Święta krowa samochód...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:59b820b7$0$5147$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 12-09-17 o 19:08, J.F. pisze:

    >Wykroczenie parkowania na zakazie jest popełniane w chwili, gdy
    >samochód
    >jest parkowany. Opisany przez Ciebie problemem jest problemem
    >tymczasowych zakazów parkowania. Przykładowo na trasie planowanego

    Niekoniecznie tymczasowych - np stwierdzamy, ze tu nie bedzie juz
    wolno parkowac ..

    >pochodu. Co zrobić z prawidłowo już tam zaparkowanymi pojazdami?

    No jak to co ?
    Odwiezc na parking strzezony, a po zakonczeniu przywiezc z powrotem,
    na koszt organizatora :-)

    >No właśnie.

    Ale ktoraz wladza sobie tak zycie utrudni :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-09-12 22:36:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 22:24, RadoslawF pisze:

    > Dogadajcie się kto i w jaki sposób ma udowodnić że to jedno
    > parkowanie rozciągnięte w czasie lub tyle parkowań ile wystawiono
    > mandatów czy innych wniosków o pozbawienie gotówki?

    Z kim? Czyn popełnia kierujący w chwili postawienia tam samochodu. Raz.

  • 13. Data: 2017-09-12 22:42:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Co wy z tym parkowaniem na tymczasowym zakazie i mandatami?

    Jeszcze raz:

    - czy mogę usunąć postawioną na moim trawniku szafę?
    - czy mogę usunąć postawiony na moim trawniku samochód?

    MJ

  • 14. Data: 2017-09-12 22:52:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości
    >Co wy z tym parkowaniem na tymczasowym zakazie i mandatami?

    Bo to jest to, co moze na spotkac.
    Wracasz po urlopie, auta nie ma, i jeszcze trzeba placic ...

    >Jeszcze raz:
    >- czy mogę usunąć postawioną na moim trawniku szafę?
    >- czy mogę usunąć postawiony na moim trawniku samochód?

    Organy musza dzialac na podstawie przepisow, a nie "bo moga" - taka
    drobna roznica.

    Tak mi sie widzi, ze ani jednego ani drugiego nie mozesz ot tak sobie
    usunac, ale szafe latwiej potraktowac jako smiec :-)

    W dodatku co znaczy "usunac" ?
    Gdzie przeniesiesz, i co na to wlasciciel tamtego terenu ?

    Czasem sie zdarzaja tabliczki "pojazdy beda usuwane na koszt
    wlasciciela" , ale czy sady dorobily sie juz jednolitego stanowiska ?

    J.

  • 15. Data: 2017-09-12 22:55:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-09-17 o 22:42, Michal Jankowski pisze:
    > Co wy z tym parkowaniem na tymczasowym zakazie i mandatami?
    > Jeszcze raz:
    > - czy mogę usunąć postawioną na moim trawniku szafę?
    > - czy mogę usunąć postawiony na moim trawniku samochód?

    Jeśli jest ogrodzony albo w inny sposób oznakowano to,że właściciel
    sobie szaf / samochodów nie życzy, to możesz - podstawę prawną podałem
    wcześniej. Jest to samopomoc.

  • 16. Data: 2017-09-13 09:04:58
    Od: p...@g...com

    --Opisany przez Ciebie problemem jest problemem tymczasowych zakazów parkowania.
    Przykładowo na trasie planowanego pochodu. Co zrobić z prawidłowo już tam
    zaparkowanymi pojazdami?

    walczycie z problemami ktore juz zostaly rozwiazane :-) w Niemczech tymczasowe
    parkowanie musisz zglosic odpowiednio wczesniej (np 3dni w Hamburgu) przyjezdza firma
    stawia znaki i tyle, jak ktos oleje to laweta

    http://www.polizei.hamburg/service/6152804/halteverb
    otszone-einrichten/

  • 17. Data: 2017-09-13 09:08:17
    Od: p...@g...com

    --czy mogę usunąć postawioną na moim trawniku szafę?

    ktos nie wiadomo kto moze nakleic kartke:
    ODDAM ZA DARMO

    --czy mogę usunąć postawiony na moim trawniku samochód?

    tak
    ODDAM W CALOSCI LUB NA CZESCI

  • 18. Data: 2017-09-13 09:09:12
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    > tymczasowe parkowanie musisz zglosic odpowiednio wczesniej (np 3dni w
    > Hamburgu) przyjezdza firma stawia znaki i tyle, jak ktos oleje to

    A parkowanie na ponad 3 dni jest tam zakazane?

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2017-09-13 09:19:59
    Od: p...@g...com

    --A parkowanie na ponad 3 dni jest tam zakazane?

    nie
    ale monitoruja auta wygladajace na porzucone i jak widac ze ktos dluzej autem nie
    jezdzi pojawia sie zolta kartka na szybie po tym czerwona i auto znika na lawecie,
    jak brak blach to idzie raz dwa a pozostale przypadki to 2-3 tygodnie

    ps w tym konkretnym przypadku chodzi o przeprowadzki czyli ustawodawca zaklada ze 3
    dni wystarcza zeby sasiedzi zorientowali sie i przestawili auta, logiczne wydaje sie
    tez zeby przestawic auto np ulice dalej ale pytanie kto wtedy placi ...

  • 20. Data: 2017-09-13 10:16:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >tymczasowe parkowanie musisz zglosic odpowiednio wczesniej (np 3dni w
    >Hamburgu) przyjezdza firma stawia znaki i tyle, jak ktos oleje to

    To oni nie maja obowiazkowego 2-tygodniowego urlopu ?
    3 dni to zdecydowanie za malo.

    J.