  • 1. Data: 2007-04-03 13:49:07
    Temat: Swiadek-zwrot kosztow dojazdu z zagranicy
    Od: "Michal" <M...@w...pl>

    Dostalem na adres kontaktowy u znajomych w Polsce podany przy przesluchaniu
    (Jako swiadek) wezwanie na rozprawe.Poniewaz mieszkam w Niemczech czy jezeli
    sie stawie na rozprawe zostana mi zwrocone koszta za dojazdu z Niemiec ?
    Jezeli nie to czy ja musze sie stawiac gdy mieszkam zagranica mimo ze na
    wezwaniu pisze obecnosc obowiazkowa?Czy grozi cos za niestawienie sie?Dodam
    ze chce jechac na rozprawe .