  • 1. Data: 2007-04-03 13:39:22
    Temat: Czy to groźba karalna?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jest sobie taki tekst o bezprawiu właścicieli quadów i
    nielegalnym rajdzie w parku krajobrazowym:
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,4033468.html
    Skróce trochę przytoczone na końcu artykułu słowa organizatora rajdu:

    "Krzysztof Wronowski na forum witryny internetowej Quadzik.pl:
    Serdecznie >>dziękuję<< tym uczestnikom , którzy poszczuli na nas
    całemu środowisku i mimo znajomości z reporterem nie pozostajecie
    anonimowi."

    Czy wobec faktu, że uczestnicy dostali 27 mandatów oraz w
    powyższym kontekście można rozumieć ostatnie zdanie jako groźbę
    wendetty?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 2. Data: 2007-04-03 13:43:16
    Temat: Re: Czy to groźba karalna?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czy wobec faktu, że uczestnicy dostali 27 mandatów oraz w powyższym
    > kontekście można rozumieć ostatnie zdanie jako groźbę wendetty?

    A co to jest "wendetta"? Tu nie sycylia.

    Jak zastanawiasz się czy to groźba, znaczy że to nie jest groźba.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-03 14:30:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy wobec faktu, że uczestnicy dostali 27 mandatów oraz w powyższym kontekście
    > można rozumieć ostatnie zdanie jako groźbę wendetty?

    Raczej groźbę wykluczenia ze środowiska i napiętnowania nieetycznego - zdaniem
    autora słów - postępowania. To im wolno. Groźba karalna musi dotyczyć czynu
    zabronionego.

  • 4. Data: 2007-04-03 19:34:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Raczej groźbę wykluczenia ze środowiska i napiętnowania nieetycznego -
    > zdaniem autora słów - postępowania. To im wolno. Groźba karalna musi
    > dotyczyć czynu zabronionego.

    Szkoda ;-)
    Ale tego się spodziewałem.
    Jak widzę takich "sportowców", co z umiłowania do przyrody ryją
    po lesie koleiny i ryczą spalinowymi rumakami, to nóż sam się
    otwiera w kieszeni.
    Ups, mam nadzieję, że nikt tego nie zinterpretuje jako groźby :-D