  • 1. Data: 2007-04-03 12:26:56
    Temat: zmiana siedziby stowarzyszenia
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Witam,
    przypadło mi w udziale kierować stowarzyszeniem rejestrowym, które musi
    zmienić siedzibę. Zdążyłem się zorientować, że należy złożyć wniosek o
    zmianę w KRS. Jednak proszę o odpowiedź na kilka pytań.
    Do jakiego sądu należy wysłać wniosek, jeśli zmienił się powiat, ale
    wszystko zostaje w tym samym województwie?
    Czy będzie konieczność zmiany NIP i REGON, czy tylko należy powiadomić urząd
    skarbowy i statystyczny o zmianie siedziby? Jeśli powiadomić tylko, to na
    jaki adres wysłać - właściwy dla nowego czy starego miejsca działania
    stowarzyszenia?
    Czy należy jeszcze jakieś inne druki, formularze wypełnić i gdzie
    ewentualnie szukać informacji napisanych zrozumiałym językiem?

    --
    Maciek