  • 1. Data: 2003-02-08 21:20:01
    Temat: Świadczenie emerytalne
    Od: m...@p...onet.pl

    Dzień Dobry.
    Pracuję 38 lat, zakład mój jest w likwidacji, jestem w wieku 57 lat.
    W jakiej kwocie przysługuje mi świadczenie przedemerytalne.

  • 2. Data: 2003-02-09 07:10:07
    Temat: Re: Świadczenie emerytalne
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > Pracuję 38 lat, zakład mój jest w likwidacji, jestem w wieku 57 lat.
    > W jakiej kwocie przysługuje mi świadczenie przedemerytalne.

    Świadczenie przedemerytalne wynosi 80 % kwoty emerytury,
    z tym, że od 1 września 2002 r. nie może być mniejsze niż
    597,90 (120 % zasiłku dla bezrobotnych), i nie
    większe niż 996,40 (200 % zasiłku dla bezrobotnych)

    Ustawa z 14 grudnia 1994 r. o zatrudnieniu i
    przeciwdziałaniu bezrobociu

    http://www.rp.pl/prawo/doc/bez1116.html#3c